Skip to main content

De melding error er heeft zich een fout voorgedaan....blijft terug komen. Heb een paar dagen kunnen kijken maar moet nu dagelijks alles inclm ressetten. Ik kan wel uitzending gemist kijken. De snelheid op de pc is prima. 

Hi @Kingshouse,  excuses voor de late reactie! Ik heb zojuist je TV verbinding bekeken en deze ziet er gelukkig goed uit. Ervaar je nog steeds problemen of werkt alles inmiddels naar behoren? Zo niet zou je dan het volgende willen controleren: Maak je gebruik van een powerline adapter of switch/router? Zo ja sluit dan de TV Box rechtstreeks aan op de modem en test of de foutmelding zich dan nog steeds voordoet. Zo ja laat het mij dan zeker weten, dan ga ik er mee aan de slag!


Zelfde melding hier. Na modem reset werkt alles weer naar behoren, dat is dan mooi. Alleen jammer dat je telkens weer de hele boel plat moet gooien en wachten tot het weer is opgestart 

 


Hi @marcostoop, super dat het weer werkt na een reset! Komt het probleem vaak voor? Laat het mij dan weten, ik help je graag!


Reageer