Skip to main content

Dit is nu live een error die we krijgen als we iets terug willen kijken op een commerciële zender. NPO terugkijken lukt op dit moment wel.

 

Zowel op de media box als de Android app ! 

 

Er gaan maar slapen misschien dat het morgen vanzelf weer werkt?

Ps ik mag te typo in de titel niet corrigeren!

 

Dit is nu live een error die we krijgen als we iets terug willen kijken op een commerciële zender. NPO terugkijken lukt op dit moment wel.

 

Zowel op de media box als de Android app ! 

 

Er gaan maar slapen misschien dat het morgen vanzelf weer werkt?

 

Hi @C.timmermans4, top dat je ook in dit topic aanklopt! Heel fijn dat je deze informatie nog door kon geven. In het andere topic heb ik vanochtend nog aan je gevraagd of je ook kunt checken of je nog voldoende opname capaciteit hebt. Zou je dat nog kunnen checken? 

Als we dit kunnen uitsluiten, dan voeg ik jouw gegeven toe aan het onderzoek! Ik wil namelijk niets liever dan dat ook jij deze afleveringen binnenkort weer zonder problemen terug kunt kijken. 


Hi @mjabongers, ik heb het onderzoek in de gaten gehouden en ik zie dat deze is afgerond! Mijn collega heeft een factory reset uitgevoerd en ik hoor heel graag of je hierna een verbetering opmerkt. Kun je dat aangeven? Mocht je nog steeds hetzelfde issue ervaren, dan hoor ik dat heel graag. Nu hebben we ook meteen het mysterie ontrafeld waarom je opnieuw moest registeren. 


Hi @Lisa, tot nu toe nog geen problemen met nieuw opgenomen afleveringen die niet terug te kijken zijn. Ik kan alleen nog steeds de afleveringen niet bekijken waarvan ik hiervoor ook al aangaf ze niet te kunnen kijken.


Hoi @mjabongers, bedankt voor je terugkoppeling! Gelukkig ervaar je geen problemen met nieuwe opnames. Ik verwacht dat de problemen met eerder opgenomen materiaal niet per se hersteld zullen worden met de fix omdat dit pas vanaf het moment werkt dat de herstelmethode uitgevoerd is, sorry.


Toch even aanhaken op deze topic. Op History Channel kan ik niets terugkijken via de app noch via de tv. Ik krijg hier inderdaad error 514999. 

Vreemde is dat voor 24-12-2022 ik wel de programma's kan bekijken, maar vanaf die datum niets. Ook niet van een uur geleden. 

Kunnen jullie die oplossen?


Hi @JeroenGroenouwe, hartstikke goed dat je deze informatie doorspeelt! Ik ben meteen met je mee gaan kijken en ik ervaar hetzelfde. Ik heb dit dan ook net aangegeven bij onze tv-specialisten. Kun je hier twee voorbeelden noemen van programma's die je probeerde te bekijken waarbij dit zich voordeed? Dan kan ik dit verder doorzetten en gaan we dit zo snel mogelijk voor je oplossen. 


Hi @JeroenGroenouwe, ik kan je gelukkig laten weten dat onze IT-afdeling heel druk bezig is om dit issue op te lossen! Er zijn dus geen voorbeelden meer nodig. Ik hoop dat je snel ervaart dat het euvel is verholpen. Excuses voor het ongemak. 


Hi @JeroenGroenouwe, ik kan je gelukkig laten weten dat onze IT-afdeling heel druk bezig is om dit issue op te lossen! Er zijn dus geen voorbeelden meer nodig. Ik hoop dat je snel ervaart dat het euvel is verholpen. Excuses voor het ongemak. 

Hi Lisa,

Dank je wel voor je antwoord. Het zal vast snel zijn verholpen. Ik denk niet dat het een extra voorbeeld is. Het is alleen erg vervelend voor mij dat het nu bij deze zender optreedt. 

Groetjes..


Hi @JeroenGroenouwe, heel graag gedaan! Dat kan ik mij volledig voorstellen. Mijn collega's doen er dan ook alles aan om dit in een heel rap tempo te fixen. 


Hi @JeroenGroenouwe, ik kan je gelukkig laten weten dat onze IT-afdeling heel druk bezig is om dit issue op te lossen! Er zijn dus geen voorbeelden meer nodig. Ik hoop dat je snel ervaart dat het euvel is verholpen. Excuses voor het ongemak. 

Hi Lisa,

Dank je wel voor je antwoord. Het zal vast snel zijn verholpen. Ik denk niet dat het een extra voorbeeld is. Het is alleen erg vervelend voor mij dat het nu bij deze zender optreedt. 

Groetjes..

Hi Lisa,

Het lijkt er op dat het is verholpen. Dank je wel!


Yay, helemaal top @JeroenGroenouwe! 😁 Heel graag gedaan. 


Reageer