Skip to main content

Ik heb het erotiek pakket aangeschaft, maar kan deze nergens in de zenders terugvinden?

Hoi @Tim301290, daar geef ik je graag meer informatie over! De Erotiek zenders zijn enkel beschikbaar via de Mediabox en specifiek voor Samsung TVs via de Odido TV App. Andere TV merken staan niet toe dat we de Erotiek zenders aanbieden op hun platform. Mocht je hierom een Mediabox willen bestellen, je kan eenvoudig een Mediabox bestellen via je Mijn Odido account: TV Box(en) en Mediaboxen.

Geef het gerust aan als je nog met vragen zit, ik helder het graag helemaal voor je op!

Okee, dat is jammer.

wel vreemd aangezien de phillips tv wel andere erotiek apps accepteert?

en hoe zit het dan met de tv app via mijn iphone?

In de tv app op telefoons, "Odido online tv" kun je dit ook niet kijken. 

Hoi @Tim301290, daar geef ik je graag meer informatie over! De Erotiek zenders zijn enkel beschikbaar via de Mediabox en specifiek voor Samsung TVs via de Odido TV App. Andere TV merken staan niet toe dat we de Erotiek zenders aanbieden op hun platform. Mocht je hierom een Mediabox willen bestellen, je kan eenvoudig een Mediabox bestellen via je Mijn Odido account: TV Box(en) en Mediaboxen.

Geef het gerust aan als je nog met vragen zit, ik helder het graag helemaal voor je op!

Beste Odido,

Op mijn Samsung TV is de Odido TV app geïnstalleerd. Ouderlijk toezicht staat uit. In de TV app wordt het erotiek abonnement vermeld maar betreffende kanalen verschijnen in geen enkele lijst, ook niet bij zoeken met het loepje. Wat gaat hier mis?

Opgelost door ouderlijk toezicht eerst aan te zetten en in dat scherm erotische content toe te staan.

Reageer