Skip to main content

Regelmatig valt het beeld stil/vast, na enkele momenten verschijnt in beeld dat er iets fout is gegaan, en moet je dit bevestigen door op Oké te drukken. Daarna gaat de uitzending weer verder maar wordt weer vervolgd met een stilstaand beeld. Ook na het van het stroom afhalen van de tv-box en herladen van Etone software, blijft dit probleem ontstaan. Dit is na de laatste update van T-mobile ontstaan.

Hey @J van Bergen, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je ongestoord tv kunt kijken. Ik ben daarom ook meteen voor je gaan kijken en het eerste wat mij opvalt is dat je nog in bezit bent van twee oude Entone Kamai TV Boxen. Daarnaast bezit je nog een oud DrayTek modem. Wat ik voorstel is om alles voor je om te ruilen. Je krijgt dan twee nieuwe TV Boxen (Amino Aria) en een nieuw modem (Zyxel T-50) opgestuurd. Hierdoor zal dit euvel niet meer voorkomen! Let er wel op dat er een monteur langs moet komen om het modem en Media Converter te installeren, geen zorgen, dit is zo gepiept. Zal ik dit voor je in gang zetten?


Beste Tommie

dank voor je reactie, de genoemde artikelen zijn nog uit de tijd dat ik Vodafone/Ziggo had en hoefden toen niet vervangen te worden.

In afwachting

Jan van Bergen 


Hi @J van Bergen, dank voor de reactie. Met het probleem waar je nu tegenaan loopt, sluit ik mij aan bij de oplossing van Tommie. Een vervanging van je oudere apparatuur naar onze nieuwste modellen kan sowieso geen kwaad en zal je helpen met deze foutmelding en met de algemene werking van de apparatuur. Ik hoor dus graag of ik dit in orde mag maken. Er zal verder niets veranderen, behalve dat er een monteur op onze kosten langskomt om het modem te installeren. De TV Boxen kun je zelf gemakkelijk vervangen, dit is een kwestie van de kabels omprikken en verbinden met het nieuwe modem!


Beste Cheyenne

ik wacht het ruilen van het modem door jullieaf, tv boxen is inderdaad geen probleem.

groet Jan van Bergen 

 


Hi @J van Bergen, ik heb de omruiling van de apparatuur direct voor je in orde gemaakt! 

Zodra het pakket met de apparatuur onderweg is, krijg je een e-mail met een track en trace code van DHL. Zo weet je precies wanneer je de apparatuur zult ontvangen! Ook krijg je een e-mail en SMS van Guidion om een afspraak te maken met een monteur voor het installeren van het nieuwe modem. Ik wil je vragen om die afspraak op een dag in te plannen waarop je zeker weet dat je het pakket hebt ontvangen. Zo weten we zeker dat de monteur gelijk voor je aan de slag kan gaan! 

Laat je het me weten zodra je de nieuwe apparatuur hebt kunnen testen of dit de oplossing is geweest? 


Hoi Nora

dank voor je info, ik maak een afspraak met Guidion indien het spul binnen is.

Groet


Goedenavond Odiddo

Dit is een herkenbaar probleem. ik heb nog een box uit het vodafone tijdperk en loopt regelmatig vast. Spanningsloos maken doet deze het weer een ruime week prima

 

met vriendelijke groet

Machiel


Hey @Machiel de Gruijter, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Niet alleen je TV Box is verouderd maar ook het modem. Deze ruil ik graag allebei voor je om. Let er wel op dat er een monteur langs moet komen om het modem en Media Converter te installeren, geen zorgen, dit is zo gepiept. Zal ik dit voor je in gang zetten?


@Tommie van Odido dat lijkt me een goed plan. volgende week ban ik vrij van werk als dat eventueel uitkomt

 

met vriendelijke groet

Machiel


Hi @Machiel de Gruijter, bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb alles voor je in gang gezet, je ontvangt zo direct een bericht met de wijzigingen en om een afspraak in te plannen met de monteur. Ook is dit terug te zien in Mijn Odido, hier kun je ook de zending volgen van je pakket. Het modem en Media Converter worden door ons afzonderlijk verstuurd en komen niet samen met de monteur. Let op, het modem en Media Converter dienen dan ook eerst ontvangen te zijn voordat je de afspraak met de monteur inplant. 


Reageer