Regelmatig valt het beeld stil/vast, na enkele momenten verschijnt in beeld dat er iets fout is gegaan, en moet je dit bevestigen door op Oké te drukken. Daarna gaat de uitzending weer verder maar wordt weer vervolgd met een stilstaand beeld. Ook na het van het stroom afhalen van de tv-box en herladen van Etone software, blijft dit probleem ontstaan. Dit is na de laatste update van T-mobile ontstaan.
"er is iets fout gegaan"
Beste antwoord door Tommie van Odido
Hey
Ik wil natuurlijk dat je ongestoord tv kunt kijken. Ik ben daarom ook meteen voor je gaan kijken en het eerste wat mij opvalt is dat je nog in bezit bent van twee oude Entone Kamai TV Boxen. Daarnaast bezit je nog een oud DrayTek modem. Wat ik voorstel is om alles voor je om te ruilen. Je krijgt dan twee nieuwe TV Boxen (Amino Aria) en een nieuw modem (Zyxel T-50) opgestuurd. Hierdoor zal dit euvel niet meer voorkomen! Let er wel op dat er een monteur langs moet komen om het modem en Media Converter te installeren, geen zorgen, dit is zo gepiept. Zal ik dit voor je in gang zetten?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.