Hallo,
Storingsmedlingen zijn:
“Netwerkverbinding mislukt” + "Er is geen verbinding met de TV-dienst"
Vergelijkbare topics eerst bekeken, maar oplossingen aldaar geboden lijken mij niet toepasbaar.
Ik heb op 26.09 glasvezelaansluiting laten omzetten van 200 naar 1Gb. Probleem met TV Box speelde al geruimere tijd voordien, maar ook nadien.
Alle standaard probleem-verhelpingadviezen al meerdere malen verricht (stroom/kabels etc etc).
De routing bij mij thuis: glasvezel → Zyxel T-50 → via leiding in muur cat6 kabel naar WCD → cat6 kabel naar Netgear GS105E switch → Cat6 kabel → TV Box.
Gemiddeld 5x per TV avond verstoring: beeld bevriest + melding “Netwerkverbinding mislukt” + "Er is geen verbinding met de TV-dienst" + “Controleer de bekabeling”.
Bij ons gaat elke avond de stroom af van TV-TV-Box-Overige Media.
Niet super-onoverkomenlijk, maar wel storend en hoort niet.
Graag advies, waarvoor dank.
M.vr.gr.
Betelgeuse
Beste antwoord door Cheyenne van Odido
Bekijk origineel