Beantwoord

er is een probleem opgetreden probeer het later opnieuw

  • 20 December 2021
  • 5 reacties
  • 71 Bekeken

Deze veelvoorkomende melding heb ik ook een aantal weken. Ik heb alle stappen in de diverse topics reeds geprobeerd, en met een klantenservice medewerker gechat en de stappen wederom doorlopen. Op basis hiervan een afspraak met monteur gemaakt. Dit kon helaas pas anderhalve week na het chatgesprek. Afgelopen vrijdag zou deze monteur tussen 8-10 langskomen. Om 11 uur maar even gebeld, en de monteur bleek uitgevallen. In deze tijden is dat heel begrijpelijk, maar laat het me even weten. Ik zou ook dezelfde dag nog gebeld worden voor een nieuwe afspraak. Dit is nog niet gebeurd. gezien mijn internetsnelheid de laatste dagen ook nog eens gigantisch is gedaald (zelfs bedraad), is TV kijken heel ingewikkeld en haal ik er niet alles uit waar ik voor betaal. ik hoop op een snelle oplossing.

icon

Beste antwoord door martijndelahaye1 21 December 2021, 14:53

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7

Hi @martijndelahaye1 ,

Goed dat je het bij ons navraagt. Dit is niet de service die wij nastreven en wil daarvoor ook mijn welgemeende excuses voor aanbieden. Ik vroeg me af of er inmiddels een nieuwe afspraak is gepland. Mocht dat onverhoopt niet het geval zijn, dan ga ik hier graag werk van maken. Ik hoor het graag van je!

helaas, niks meer gehoord

Ik ben inmiddels gebeld en de afspraak staat

Inmiddels os de monteur geweest. Toen hij vertrok (aardige jongen trouwens) werkte het. Voor 3 dagen. Ik heb alles geprobeerd en nu doet alleen rtl 4 het. Op beide boxjes. Nu dus weer twee weken geen tv service en moet ik kijken via de apple tv, waarmee ik overigens niet kan opnemen, een dienst waar ik wel/ook voor betaal!

Reputatie 7

Hi @martijndelahaye1 ,

Goed dat je aan de bel trekt! Ik heb per direct meegekeken naar de verbinding maar zie dat ik geen verbinding kan maken met het modem. Ervaar je ook problemen met de algemene verbinding? Ik wil je vragen om fabrieksreset uit te voeren op het modem, en deze terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Hoe je dit precies doet, vind je op onze Wiki: 

Ik hoop daarmee een kijkje te kunnen nemen in de verbinding en zo mee te denken aan op een oplossing. Ik hoor het graag van je!