Skip to main content

Het beeld gaat op zwart en dan verschijnt er constant een pop up in beeld met de tekst ‘er gaat iets mis. Probeer je het opnieuw’. Heb de app al opnieuw geïnstalleerd, maar helpt niks

Hi @Wendelalalala, goed dat je hier een topic over gestart bent. Kan je mij iets meer uitleg geven over de situatie?

  • Welke type TV heeft heb je? (bijv UHD50WLK, dit kan klant achterop de TV vinden): 
  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit is te vinden bij de instellingen van de TV (Let op: dus niet de app!): 
  • Wat is de software versie?: 
  • Welke versie van de Smart TV app is geïnstalleerd? (Ga in de app naar Account > Instellingen > Over): 
  • Bij welke zenders doet het probleem zich voor?: 
  • Doet hetzelfde probleem zich ook voor bij andere apparaten? (bijv TV-Box):
  • Ben je verbonden met een Odido voor thuis netwerk? 
  • Kan je een filmpje maken en delen via een WeTransfer of Youtube link?

Ik heb precies hetzelfde. Dit begon een paar dagen geleden toen het nieuwe menu in gebruik werd genomen. Gisteren ging het plotseling goed (heb App opnieuw geïnstalleerd). En nu weer precies hetzelfde. Doodziek wordt ik van Odido!!!

Ik heb een Samsung TV.


@Jan06 Goed dat je hier gelijk over aan de bel trekt. Ik zet dit graag voor je door naar ons TV Team, zodat ze dit kunnen onderzoeken. 

Wil je de bovengenoemde vragen in @Tommie van Odido bericht beantwoorden? Dan ga ik gelijk voor je aan de slag! 


Ik heb een Samsung QN90BA 55, softwareversie T-PTMDEUC-1622.4, BT-S. Het probleem is bij alle zenders.


Bij mij het zelfde en ik kijk via de mediabox.


Lijkt nu wel weer goed te gaan. TV hangt vast aan de muur, dus kan sowieso het type nummer niet ff opzoeken. Buiten dat, al die andere vragen is toch ook niet te doen! Alles is up to date met de TV en het gaat mis sinds jullie weer wat nieuws hebben bedacht…


Het beeld gaat op zwart en dan verschijnt er constant een pop up in beeld met de tekst ‘er gaat iets mis. Probeer je het opnieuw’. Heb de app al opnieuw geïnstalleerd, maar helpt niks

Hier hetzelfde. Ik heb een Samsung 65LS03B. Niks helpt. Waardeloos, Odido! Graag snel een oplossing. 


@Jan06  @Wendelalalala @Antiabak 

Allereerst dank je wel dat jullie deze problemen gelijk melden en mijn oprechte excuses voor dit ongemak. Ik kan mij goed voorstellen dat het niet fijn is om alle vragen te moeten beantwoorden. Echter om jullie zo goed mogelijk te helpen en er voor te zorgen dat mijn collega’s gelijk aan de slag kunnen, heb ik deze informatie wel nodig. Ik wil jullie vragen om de volledige lijst te beantwoorden, ik beloof dan dat ik er gelijk voor zorg dat alles bij de juiste personen terecht komt. Ik wil jullie alvast enorm bedanken voor alle hulp! 

  • Welk merk/type TV heb je? (bijv. UHD50WLK, dit kan klant achterop de TV vinden of in de instellingen van de TV)
  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit kun je vinden in de instellingen van de TV.
  • Wat is de softwareversie van de TV?
  • Welke versie van de Smart TV App is geïnstalleerd? Ga in de app naar account > Instellingen > Over.
  • Bij welke zenders doet het probleem zich voor?
  • Doet hetzelfde probleem zich ook voor bij andere apparaten (bijv. de TV Box)?
  • Ben je verbonden met een Odido voor Thuis netwerk?

@Wendelalalala Ik begrijp goed dat je de TV hiervoor niet van de muur haalt. Je kunt het type ook vinden in de instellingen van de TV zelf. 

@Smartlink Goed dat je hierover aan de bel trekt! Maak je ook gebruik van de Smart TV app (met een Samsung TV) of alleen de Mediabox? Ik verneem het graag, zodat ik je zo goed mogelijk verder kan helpen! 


Vandaag nog precies hetzelfde als gisteren ‘Er gaat iets mis. Probeer je het nog een keer?’ 

Ik heb de Odido TV App weer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, alle stekkers eruit gehaald en weer opnieuw erin gedaan……………….niets helpt. WAARDELOOS!! 

Onderstaand antwoord op de vragen

  • Welk merk/type TV heb je? (bijv. UHD50WLK, dit kan klant achterop de TV vinden of in de instellingen van de TV) Samsung QE55QN90BAT
  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit kun je vinden in de instellingen van de TV. Tizen
  • Wat is de softwareversie van de TV? T-PTMDEUC-1622.4, BT-S
  • Welke versie van de Smart TV App is geïnstalleerd? Ga in de app naar account > Instellingen > Over. 2.0.3773
  • Bij welke zenders doet het probleem zich voor? alle zenders
  • Doet hetzelfde probleem zich ook voor bij andere apparaten (bijv. de TV Box)? ik heb geen andere apparaten (geen TV Box maar een directe kabel van router naar de TV)
  • Ben je verbonden met een Odido voor Thuis netwerk? kabel vanaf router naar TV, vanaf router wel Wifi voor bv. mobiele telefoon en Ipad

 


Ik heb ook een filmpje van de storing gemaakt op Youtube link: https://youtube.com/shorts/PdXhKfTLA24 


@Teresa van Odido ik maak alleen gebruik van de mediabox !


Dit probleem heb ik een maand geleden ook al gemeld en moest ik tijden bijhouden en fotos maken. Maar dit is onmogelijk om te doen omdat je niet weet wanneer het gebeurt.

 

Bij mij gebeurt het nog af en toe dus niet meer dagelijks maar het blijft vervelend.


Super bedankt @Jan06😊

Ik heb meteen een ticket aangemaakt naar onze technische dienst. Zij zullen dit samen met het TV Team verder onderzoeken. 

 

@Smartlink Dank je wel voor je terugkoppeling. Ik help je graag verder!

Krijg je ook de melding ‘Er is iets misgegaan. Probeer het opnieuw’? of bedoel je dat de Mediabox traag werkt? Wil je mij duidelijk uitleggen wat er precies aan de hand is? Dan ga ik meteen gericht opzoek naar de juiste oplossing. 

Daarnaast wil ik je vragen om het modem een herstart te geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community. Geef je mij een seintje als je zo ver bent?

 

@frank190189 Goed dat je hier nogmaals over aan de bel trekt! Dit probleem is bij specifieke modellen van Samsung (2021/2022) opgetreden na de update. Maak jij ook gebruik van een Samsung uit het jaar 2021 of 2022? Zo ja, wil je dan de onderstaande vragen beantwoorden. Mocht het om een ander bouwjaar gaan of een ander merk TV, dan verneem ik dat ook graag. Alvast bedankt! 

  • Welk merk/type TV heb je? (bijv. UHD50WLK, dit kan klant achterop de TV vinden of in de instellingen van de TV)
  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit kun je vinden in de instellingen van de TV.
  • Wat is de softwareversie van de TV?
  • Welke versie van de Smart TV App is geïnstalleerd? Ga in de app naar account > Instellingen > Over.
  • Bij welke zenders doet het probleem zich voor?
  • Doet hetzelfde probleem zich ook voor bij andere apparaten (bijv. de TV Box)?
  • Ben je verbonden met een Odido voor Thuis netwerk?

Ik heb exact het zelfde! Mega irritant en nu helemaal met het EK pfff

de hele tijd zwart beeld met “er gaat iets mis text” en dan weer terug op beeld. En dat heel de tijd. 
men op alle zenders. 
Heb Odido vandaag 30min aan de lijn gehad.
Internet kwaliteit is goed. 
app opnieuw geïnstalleerd maar nog steeds hetzelfde probleem. 
Netflix, Videoland en alle andere apps doen het gewoon dus het probleem ligt bij jullie. 
mis iets niet goed met jullie app!
 

please fix het asap a.u.b.  

 

mijn dank is groot ;-)

 

Mvg Sebastian


@frank190189 Ik heb deze vragen gisteren al beantwoord?!?!?! 

Dan nog maar een keer

  • Welk merk/type TV heb je? (bijv. UHD50WLK, dit kan klant achterop de TV vinden of in de instellingen van de TV) Samsung QE55QN90BAT
  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit kun je vinden in de instellingen van de TV. Tizen
  • Wat is de softwareversie van de TV? T-PTMDEUC-1622.4, BT-S
  • Welke versie van de Smart TV App is geïnstalleerd? Ga in de app naar account > Instellingen > Over. 2.0.3773
  • Bij welke zenders doet het probleem zich voor? alle zenders
  • Doet hetzelfde probleem zich ook voor bij andere apparaten (bijv. de TV Box)? ik heb geen andere apparaten (geen TV Box maar een directe kabel van router naar de TV)
  • Ben je verbonden met een Odido voor Thuis netwerk? kabel vanaf router naar TV, vanaf router wel Wifi voor bv. mobiele telefoon en Ipad

@frank190189 Mijn Samsung is van 2022. Ik heb bovendien een video gemaakt van m'n TV tijdens de storing. Youtube link: https://youtube.com/shorts/PdXhKfTLA24

 

Je snapt direct hoe mega irritant dit is.

Vandaag 45 minuten met de klantenservice gebeld en er wordt een Media Box opgestuurd. Volgens de medewerker van de klantenservice zou dit DE oplossing zijn. Ik ben benieuwd.


Welk merk/type TV heb je? (bijv. UHD50WLK, dit kan klant achterop de TV vinden of in de instellingen van de TV)

- Philips 50PUS6704

Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit kun je vinden in de instellingen van de TV.

- geen idee waar ik dat vind

Wat is de softwareversie van de TV?

- TPM196E_091.004.097.001

Welke versie van de Smart TV App is geïnstalleerd? Ga in de app naar account > Instellingen > Over.

- 2.0.2104 denk ik???

Bij welke zenders doet het probleem zich voor?

- gebeurt willekeurig 

Doet hetzelfde probleem zich ook voor bij andere apparaten (bijv. de TV Box)?

- bij de odido mediabox

Ben je verbonden met een Odido voor Thuis netwerk?

- ja is altijd bekabeld rechtstreeks vanaf de modem


@Jan06 zo is het bij mij gelukkig niet. Bij mij komt er af en toe is een melding bovenin beeld dat er iets misgegaan is. 

 

Ik heb al veel storingen meegemaakt sinds ik over ben gegaan op glasvezel maar deze heb ik nog niet gehad. Bij mij heeft uiteindelijk ook een nieuwe tv box geholpen bij de meeste storingen. Maar om een nieuwe te krijgen heeft me zeer veel moeite gekost. Dus mooi dat ze bij jou wel gelijk een nieuwe opsturen.

 

 


@Teresa van Odido het kastje werkt prima, maar krijg de melding "Er is iets misgegaan. Probeer het opnieuw"


Bij ons speelt helaas hetzelfde sinds de update van de app. De melding komt bijna elke seconde,   dus tot nu toe thuis nog geen EK wedstrijd op tv kunnen kijken :( 

Hieronder de specificaties, hopelijk kan de update weer teruggezet worden.

  • Welk merk/type TV heb je? (bijv. UHD50WLK, dit kan klant achterop de TV vinden of in de instellingen van de TV)  — Samsung QE55QN92BATXXN
  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit kun je vinden in de instellingen van de TV. — Samsung Tizen
  • Wat is de softwareversie van de TV?— 1622
  • Welke versie van de Smart TV App is geïnstalleerd? Ga in de app naar account > Instellingen > Over. — 2.0.3773
  • Bij welke zenders doet het probleem zich voor? — alle 
  • Doet hetzelfde probleem zich ook voor bij andere apparaten (bijv. de TV Box)? — nog niet kunnen testen
  • Ben je verbonden met een Odido voor Thuis netwerk? — ja

Dag

 

Ik heb het nu ook al een week. Precies hetzelfde als hierboven. Ik gebruik de app.

Het beeld gaat op zwart en dan verschijnt er constant een pop up in beeld met de tekst ‘er gaat iets mis.

 

Graag snel een oplossing! 

 

Armand 


Bij ons speelt helaas hetzelfde sinds de update van de app. De melding komt bijna elke seconde,   dus tot nu toe thuis nog geen EK wedstrijd op tv kunnen kijken :( 

Hieronder de specificaties, hopelijk kan de update weer teruggezet worden.

  • Welk merk/type TV heb je? (bijv. UHD50WLK, dit kan klant achterop de TV vinden of in de instellingen van de TV)  — Samsung QE55QN92BATXXN
  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit kun je vinden in de instellingen van de TV. — Samsung Tizen
  • Wat is de softwareversie van de TV?— 1622
  • Welke versie van de Smart TV App is geïnstalleerd? Ga in de app naar account > Instellingen > Over. — 2.0.3773
  • Bij welke zenders doet het probleem zich voor? — alle 
  • Doet hetzelfde probleem zich ook voor bij andere apparaten (bijv. de TV Box)? — nog niet kunnen testen
  • Ben je verbonden met een Odido voor Thuis netwerk? — ja

App is inmiddels teruggezet naar de oude versie waardoor weer ongestoord TV gekeken kan worden :) 


Hoi allemaal, 

Op de Samsung modellen me het bouwjaar 2022 zijn teruggedraaid naar de oude versie. Ervaren jullie dit ook allemaal zo?

Mocht je een Samsung met een ander bouwjaar hebben en de problemen nog steeds ervaren, dan wil ik vragen om de volgende vragen in te vullen: 

  • Welk merk/type TV heb je? (bijv. UHD50WLK, dit kan klant achterop de TV vinden of in de instellingen van de TV)
  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit kun je vinden in de instellingen van de TV.
  • Wat is de softwareversie van de TV?
  • Welke versie van de Smart TV App is geïnstalleerd? Ga in de app naar account > Instellingen > Over.
  • Bij welke zenders doet het probleem zich voor?
  • Doet hetzelfde probleem zich ook voor bij andere apparaten (bijv. de TV Box)?
  • Ben je verbonden met een Odido voor Thuis netwerk?

 

@Smartlink Wanneer krijg je deze melding en werkt het kastje nog steeds als je deze melding krijgt? Ik ben benieuwd naar de (tijdelijke) oplossing die je gebruikt. Vertel je mij meer? Ik sta klaar om je verder te helpen! 

 


Reageer