Beantwoord

Entone werkt niet goed meer na update

  • 10 June 2023
  • 5 reacties
  • 88 Bekeken

Na de laatste update werkt de entone box niet goed meer. 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 11 June 2023, 11:26

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Marcel7214, jouw probleem is ontstaan door de bugs die momenteel spelen omtrent de Amulet hdd en T-Mobile TV. Ik kan de Amulet voor je omruilen naar een TV Box zonder hdd (Aria 610), maar daarmee verlies je dan wel de optie voor fysieke opnames. Wat je echter ervoor terugkrijgt, is de optie om Cloud Opnemen te activeren (à € 5 per maand). Hiermee kun je tot 200 uur digitaal opnemen en ben je niet gebonden aan het verouderde systeem van de hdd. Lees op onze website alles over de ins en outs: Cloud Opnemen gebruiken | T-Mobile Thuis.

Omdat jij nog gebruikmaakt van het oude Huawei modem, ruil ik die sowieso alvast voor je om naar een Zyxel T50. Hiermee heb je een sterker modem met veel meer functionaliteiten. Laat me weten of ik de Amulet ook kan omruilen!

Hoi Jason,

 

Ik wil dan ook dat de Amulet omgeruild wordt. En kan ik dat allemaal zelf installeren?

 

Groet,

 

Marcel 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Marcel7214, bedankt voor je reactie!

Ik heb dit direct voor je in gang gezet. Het installeren hiervan is erg makkelijk, je ontvangt een handleiding in de doos. Ook hebben we een handig topic geschreven hierover:  

 

 

Loop je toch ergens tegen aan? Geef gerust een gil, dan helpen we je graag!

Mijn Entone Kamai box loopt sinds de laatste updates nog steeds regelmatig vast.

Waardeloos dus.

Verder is de afstandsbediening helaas overleden. Kan ik daar een nieuwe voor krijgen?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Joop du Croix, heel goed dat je dit aan ons laat weten, hier ga ik graag mee aan de slag voor je! Ik zag dat het een lastige klus was om een nieuw leven in je TV Boxen te blazen. Daarom zorg ik er graag voor dat er een vervangende TV Box van een nieuwer model en een afstandsbediening jouw kant op komen. Houd er graag rekening mee dat ze mogelijk apart bezorgd worden.

Ik stuur je hier snel een bevestiging over, je ziet snel een bezorgmoment verschijnen van DHL. Ik wens je alvast veel kijkplezier toe! 😃

Reageer