Skip to main content

Onze Entone TV box reageert trager na de update eind december 2020 (waarbij de T-Mobile klant nummer ingevoerd moest worden). Wanneer je op huid drukt duurt het 5 sec voordat het menu verschijnt, en wanneer je een kanaal hebt gekozen duurt het ook een aantal seconden voordat er geluid is. En loopt af en toe vast. Voor de update was er niks aan de hand. Is hier wat aan te doen?

Hoi @IvoMP, van harte welkom op de Community!

De Entone Kamai 510 boxen zijn ietwat verouderd ten opzichte van hun modernere zusjes de Amino Aria 610's. Mag ik deze daarom voor je vervangen? 

Houd er wel rekening mee dat hier maximaal twee weken overheen kunnen gaan wegens de nieuwjaarsdrukte bij PostNL.

Zodra de vervangende boxen gearriveerd zijn, willen we graag de ‘oude’ modellen terug. Hoe je dit doet, lees je in de e-mail die ik je toestuur zodra ik jouw akkoord heb. Ook kun je een kijkje nemen in ons retourtopic, dan ben je van alles op de hoogte: Hoe stuur ik de apparatuur terug?


Hoi Jason, helemaal top! graag zie ik de Amino kastjes tegemoet. Bedankt.

Groeten Ivo


 


Hoi @IvoMP, geen dank, heel graag gedaan!

De boxen worden omgeruild zodat je straks de optimale TV-ervaring kunt ontvangen. Let er wel op dat bij de eerste registratie hiervan, je het TV-klantnummer en de TV-pincode opnieuw dient in te voeren. Deze kun je beide vinden in jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account wanneer je hierop inlogt: Dashboard My T-Mobile Thuis.

Scroll helemaal naar beneden toe wanneer je op de Dashboardpagina beland bent en zie daar de codes om de box te registeren:

 


Reageer