@willemlinde Hoi, bedankt voor het aankaarten van jouw TV Box issue! We hebben op onze Glasvezelverbindingen een mindere (blokkerig/stroperig) TV verbinding. Dit geldt voor de TV Boxen Kamai 510 en Amulet 515 (opname Box). Probleem is hiermee niet gebagatelliseerd en wil ik ook zeker niet ondermijnen. Onze specialisten zijn naarstig op zoek naar een eindoplossing. Zoals je namelijk terecht opmerkt heeft de rollback van de firmware niet het gewenste resultaat gebracht. Onderzoek gaat verder naar de oorzaak. Thanks voor je feedback, dat wordt gewaardeerd.
Als je nu een vervangende TV Box zou bestellen, krijg je hetzelfde type ervoor terug. Het is nu nog afwachten wanneer er dan eindelijk een juiste upgrade komt. Ik vind het oprecht jammer dat ik je niet veel positievers kan melden dan dit, maar weet wel dat we er echt alles aan doen en dat je hierin niet alleen staat!
@Jason Dat T-Mobile thuis aan klanten welke al lang klant zijn en gebruik maken van de Entone welke vergeleken bij de Aria 610 behoorlijk bejaard is toch nog de Entone krijgen is een vreemde beslissing.
Ik lees ook regelmatig het forum van Telfort waarbij een heel goede kennis van me klant is, daar lees je ook vaak dat mensen de oude decoders vervangen willen hebben, daar krijgt men dan automatisch een Arris, welke zo wie zo veel betere specs heeft dan de Entone en ook dan de Aria 610
Hey @BeMu,
Ik sluit niet uit dat we in de toekomst wél de apparatuur gaan vervangen, voor nu kunnen we jammer genoeg geen ruil in orde maken. Mocht er een omruilactie in het leven worden geroepen dan communiceren we dat uiteraard met onze klanten.