Sinds de update bevriest het beeld regelmatig bij een aantal TV zenders. Stroom er af of eerst internet kabel er uit en dan de Stroom er af werkt helaas niet. Probleem komt steeds terug.
Wat is de oplossing? Omruilen naar een andere TV box?
Sinds de update bevriest het beeld regelmatig bij een aantal TV zenders. Stroom er af of eerst internet kabel er uit en dan de Stroom er af werkt helaas niet. Probleem komt steeds terug.
Wat is de oplossing? Omruilen naar een andere TV box?
Hoi
Beste Ishana,
Ja, graag wil ik mijn beide TV box omruilen vanwege de problemen met het beeld.
Uiteraard zonder extra kosten.
Groeten,
Eduard Boonstra
Cloud opnemen is niet nodig.
Groeten,
Eduard
Hi
Wat mij ook is opgevallen is dat je nog in bezit bent van een verouderd DrayTek modem. Deze ruil ik ook graag voor je om naar een Zyxel T-50. Hier moet alleen wel een monteur voor langskomen om het Media Converter te installeren. Zal ik dit ook voor je in gang zetten?
Graag ook een ander modem. Bedankt!
Ik heb alles voor je in gang gezet, je ontvangt zo direct een bericht met de wijzigingen en om een afspraak in te plannen met de monteur. Ook is dit terug te zien in My T-Mobile, hier kun je ook de zending volgen van je pakket. Het modem en Media Converter worden door ons afzonderlijk verstuurd en komen niet samen met de monteur. Het modem en Media Converter dienen dan ook eerst ontvangen te zijn voordat je de afspraak met de monteur inplant.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.