Skip to main content

Ik heb nog 2 oude entone boxen , model 510b

Eentje daarvan doet niks meer en de ander heeft “kuren”

 

Kan ik 2 andere bestellen?

Hi @jibdif23,

Ik heb beide boxen voor je omgewisseld. Deze komt ASAP jouw kant op. 

De oude mag je naar de millieustraat brengen. 


Ok super, ik kreeg ook van jullie dat het modem omgewisseld wordt .

Kunnen jullie dat ook doen? 


Hi @jibdif23

Ja Zeker. 

Ik heb een modemswap voor je in orde gemaakt. 

Je ontvangt straks een veel stabieler modem + Media Converter. Je hebt ook een afspraaktool per sms en e-mail ontvangen, hiermee kun je een afspraak met Guidion inplannen zodat de vervanging door hen geïnstalleerd wordt. Hou bij het maken van de afspraak rekening met de levering van het pakket met het nieuwe modem. 

Zodra het modem aangesloten is, kun je de Draytek bij het grofvuil plaatsen - deze hoeven we niet langer geretourneerd te hebben. 

Ik heb ook gelijk je wifi punten omgewisseld voor een nieuwe model dat  werkt het nieuwe mdoem dat je gaat ontvangen.


Top, dank je wel


Ik heb vergelijkbare problemen met de entone tv box, die regelmatig storing geeft, niet opstart of vast blijft hangen


Hoi @Wh76, ook jouw TV Box ruil ik heel graag om! Ik zie alleen wel dat je een TV Box hebt met harddiskrecorder. Als ik deze voor je omwissel krijg je een TV Box waarmee je via Cloud kan opnemen. Dat betekent dat je wel je huidige opnames zal verliezen, maar vervolgens kan je met Cloud Opnemen genieten van je opnames via je al je mobiele apparaten en uiteraard de TV Box. Meer over Cloud Opnemen lees je hier: Cloud Openen.

Als dit je een mooi idee lijkt zorg ik er graag voor dat je binnen de kortste keren een waardige TV Box binnen zal krijgen! 😃


Dank je wel Cal, fijn dat je hem kunt omwisselen.  Dat de oude opnames verkopen gaan is niet zo erg. 


Ik heb de Tv box voor je omgeruild @Wh76! Je ontvangt hier zo meteen een bericht over, als de Tv box verzonden is kun je de zending ook volgen in Mijn Odido. 


Reageer