Heb je ook al je TV Box proberen te herstarten? Mocht dit niet helpen dan raad ik je het volgende stappenplan aan:
1. Ga naar Menu
2. Klik op Instellingen
3. Klik op Systeeminformatie
4. Klik op Herstart
5. Klik op Herstart gebruikersinterface
Werkt dit ook niet? Dan kunnen wij op afstand een fabrieksreset op je TV Box uitvoeren. Daarmee komen wel al je opgenomen programma's te verdwijnen. Geef mij een seintje of ik de reset voor je mag uitvoeren.
Goedenavond, wij hebben hetzelfde probleem. Kastje is inmiddels meerdere keren gereset, van de stroom af geweest en de internetkabel eruit gehaald. Helaas heeft niets geholpen.Â
Hi
Hallo
Hoi
Â
De TV Box heb ik zojuist voor je gereset. Je hoeft verder niets meer te doen, alles gaat automatisch. Laat je mij even weten of het heeft geholpen? Anders gaan we kijken naar het omruilen van de TV Box!Â
Hallo
helaas lukt opnemen nog steeds niet. Ik krijg geen foutmelding meer bij het indrukken van de opnameknop maar de opname blijft leeg. Programma staat er wel maar het is maar 1 sec en die speelt ook niet af..Â
Hey
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.