Hallo, ons tv kastje, een Entone 510b, is aan vervanging toe. Het kastje is uit 2016. Ik begrijp dat jullie die oude kastjes vervangen. Kunnen jullie een nieuw kastje opsturen? Groet!
Hi
Dat kan ik uiteraard voor je doen en heb ik ook direct voor je in gang gezet. Je ontvangt hier een bericht van en kunt de bestelling volgen in My T-Mobile! De oude TV Box hoeven we ook niet meer retour en mag je inleveren bij een inleverpunt voor gebruikte apparaten. Ik wens je nog een fijne dag verder!
1) Ik heb ook een oude entone 510b uit 2016 . Als jullie toch kastjes aan het vervangen zijn had ik ook graag een nieuw tv kastje .
2) Ik heb een Draytek Vigor 2132FVn voor het internet. Maar deze krijg ik niet gekoppeld met mijn Wifi repeater van Zyxel(WAP6807) die ik via jullie heb besteld.
Kunnen jullie mij hier mee verder helpen? Alvast Bedankt
Hi
Je TV Box ruil ik graag voor je om! Daarnaast is de DrayTek ook verouderd, hier worden ook geen updates meer voor uitgestuurd. Deze ruil ik ook graag voor je om naar een nieuw modem. Let er wel op dat er een monteur langs moet komen om het modem en Media Converter te installeren, geen zorgen, dit is zo gepiept. Zal ik dit meteen voor je in gang zetten?
Hi
Je TV Box ruil ik graag voor je om! Daarnaast is de DrayTek ook verouderd, hier worden ook geen updates meer voor uitgestuurd. Deze ruil ik ook graag voor je om naar een nieuw modem. Let er wel op dat er een monteur langs moet komen om het modem en Media Converter te installeren, geen zorgen, dit is zo gepiept. Zal ik dit meteen voor je in gang zetten?
Dankjewel Tommie. Kan ik dit ook volgen op "Mijn Odido" ? En de afspraak met de monteur plannen ?
Hi
Hoi Tommie. Ik heb mijn klantnummer ingevoerd .
Hoi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.