Skip to main content

Hallo, ons tv kastje, een Entone 510b, is aan vervanging toe. Het kastje is uit 2016. Ik begrijp dat jullie die oude kastjes vervangen. Kunnen jullie een nieuw kastje opsturen?  Groet!

Hi @Dick V, welkom op onze Community!

Dat kan ik uiteraard voor je doen en heb ik ook direct voor je in gang gezet. Je ontvangt hier een bericht van en kunt de bestelling volgen in My T-Mobile! De oude TV Box hoeven we ook niet meer retour en mag je inleveren bij een inleverpunt voor gebruikte apparaten. Ik wens je nog een fijne dag verder! 


1) Ik heb ook een oude entone 510b uit 2016 . Als jullie toch kastjes aan het vervangen zijn had ik ook graag een nieuw tv kastje . 

2) Ik heb een Draytek Vigor 2132FVn voor het internet. Maar deze krijg ik niet gekoppeld met mijn Wifi repeater van Zyxel(WAP6807) die ik via jullie heb besteld. 

Kunnen jullie mij hier mee verder helpen?  Alvast Bedankt


Hi @bulk1979, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Je TV Box ruil ik graag voor je om! Daarnaast is de DrayTek ook verouderd, hier worden ook geen updates meer voor uitgestuurd. Deze ruil ik ook graag voor je om naar een nieuw modem. Let er wel op dat er een monteur langs moet komen om het modem en Media Converter te installeren, geen zorgen, dit is zo gepiept. Zal ik dit meteen voor je in gang zetten?


Hi @bulk1979, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Je TV Box ruil ik graag voor je om! Daarnaast is de DrayTek ook verouderd, hier worden ook geen updates meer voor uitgestuurd. Deze ruil ik ook graag voor je om naar een nieuw modem. Let er wel op dat er een monteur langs moet komen om het modem en Media Converter te installeren, geen zorgen, dit is zo gepiept. Zal ik dit meteen voor je in gang zetten?

 

Dankjewel Tommie.  Kan ik dit ook volgen op "Mijn Odido" ? En de afspraak met de monteur plannen ? 


Hi @bulk1979, als ik alles in gang gezet hebt kun je dit inderdaad terugzien en volgen in Mijn Odido. Je krijgt dan ook binnen een paar minuten een SMS om een afspraak in te plannen met Guidion. Houd er wel rekening mee dat je de afspraak inplant als het apparatuur binnen is. De monteur neemt dit niet zelf mee. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Deze is te vinden in Mijn Odido → Internet + TV abonnement → Meer → Mijn gegevens; bovenaan de pagina staat: Jouw Klantnummer: ABC12345. Dan zet ik het meteen voor je in gang!


Hoi Tommie. Ik heb mijn klantnummer ingevoerd . 


Hoi @bulk1979, heel erg bedankt! Ik heb het meteen in orde gemaakt. Je TV Box, modem en Wifi punt zijn vervangen. Alle informatie hierover zul je per e-mail ontvangen. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes. Ishana


Reageer