Skip to main content

Beste Odido,

De tv-box die ik heb is verouderd en aan vervanging toe. Het is een Entone Kamai 510b. Momenteel lukt het me zelfs niet meer om met de bijgeleverde afstandsbediening de tv-box te bedienen.

Afgelopen week heb ik via jullie telefonische helpdesk al een upgrade van mijn Internet+TV+Bellen abonnement aangevraagd. Aangezien ook het modem (Draytek) verouderd was en de internetverbinding aangepast moet worden, komt er binnenkort een monteur van Guidion langs, en heb ik van jullie al een pakket ontvangen met een nieuw modem en ONT. Alleen had ik verwacht dat er ook een nieuwe tv-box in zou zitten.

Via de telefonische klantenservice kwam ik er niet door, ​​​​​vandaar dat ik het via deze weg vraag. Kunt u ervoor zorgen dat ook mijn tv-box vervangen wordt door een nieuw exemplaar?

Ik hoor graag van u.

Welkom op onze Community! @schwattack 

Fijn om te lezen dat het nieuwe modem onderweg is en de monteur deze voor je komt installeren! Ik voorzie jou graag van onze nieuwe Mediabox. Echter kan ik de bestelling pas in het systeem zetten als de bestelling van het nieuwe modem is afgerond en de oude apparatuur retour is (het oude modem). Geef je mij een seintje als dit zo ver is? Dan wissel ik deze gelijk voor je om!  


Welkom op onze Community! @schwattack 

Fijn om te lezen dat het nieuwe modem onderweg is en de monteur deze voor je komt installeren! Ik voorzie jou graag van onze nieuwe Mediabox. Echter kan ik de bestelling pas in het systeem zetten als de bestelling van het nieuwe modem is afgerond en de oude apparatuur retour is (het oude modem). Geef je mij een seintje als dit zo ver is? Dan wissel ik deze gelijk voor je om!  

Beste Teresa / Odido,

Dank voor je reactie. Begrijp ik goed dat je de nieuwe Mediabox pas kunt sturen, nadat de monteur het nieuwe modem heeft geïnstalleerd (en het oude modem meegenomen)? De monteur van Guidion komt donderdag 8 februari. Het zou op zich jammer zijn als het pas kan nadat de monteur is geweest, anders zou de monteur meteen ook de nieuwe Mediabox kunnen installeren. Dus als de Mediabox eventueel toch al eerder gestuurd kan worden, dan zou dat fijn zijn, en kan de monteur alles in één keer vervangen en installeren.

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet


Hey @schwattack, we hebben hier te maken met een netwerk-migratie. Op dat moment zit het systeem volledig vast, tot dit gereed is. We zullen echt moeten wachten tot 8 februari. Mijn excuses voor het ongemak. 


Beste Odido,

Inmiddels heeft de monteur van Guidion vandaag het nieuwe modem geïnstalleerd. Zou u mij de nieuwe Mediabox kunnen sturen?

Bij voorbaat dank,

Met vriendelijke groet

 


Hoi @schwattack, leuk dat je van het nieuwe modem gebruik kan maken, ik stuur je ook zeker graag een nieuwe Mediabox toe! Je ontvangt elk moment een e-mail met daarin meer informatie over de levering van een Mediabox. De oude TV Box kan je inleveren bij een elektronicapunt.

Ik wens je alvast heel veel kijkplezier met de Mediabox toe! 😃


Reageer