Skip to main content

Sinds dat T-mobile Odido geworden is heb ik vaak problemen met TV kijken (Entone box). Na het aanzetten van TV hangt hij binnen enkele minuten vast met de melding “Er is iets misgegaan, druk op OK om nogmaals te proberen”. Als ik op OK druk, krijg ik binnen enkele minuten weer hetzelfde probleem. Het enige wat lijkt te helpen is de stroom eraf en alles opnieuw starten. Maar een dag later is het probleem weer exact hetzelfde. Graag een oplossing hiervoor!

Hoi @custersroel, geen zorgen! Met het probleem wat je ervaart kan ik dit zeker oplossen, door de TV Box om te wisselen. Heb ik toestemming om de TV Box om te ruilen? Ik ruil deze dan om voor nieuwer model. Je kunt gelijk bij ontvangst van de nieuwe box Cloud Opnemen aanzetten via My T-Mobile. Je leest hier alles over Cloud Opnemen. Laat het mij weten! 😊 Groetjes, Ishana


Hoi @custersroel, geen zorgen! Met het probleem wat je ervaart kan ik dit zeker oplossen, door de TV Box om te wisselen. Heb ik toestemming om de TV Box om te ruilen? Ik ruil deze dan om voor nieuwer model. Je kunt gelijk bij ontvangst van de nieuwe box Cloud Opnemen aanzetten via My T-Mobile. Je leest hier alles over Cloud Opnemen. Laat het mij weten! 😊 Groetjes, Ishana

Hoi Ishana, ik ontvang graag een nieuwe TV box


Hi @custersroel, ik wilde meteen je TV Box omruilen en toen zag ik dat je ook nog in bezit bent van een verouderd modem. Deze ruil ik ook graag voor je om! Hier dient wel een monteur voor langs te komen om het Media Converter te installeren, geen zorgen, dit is zo gepiept. Zal ik dit meteen voor je in gang zetten? 


Ja, graag!


Bedankt voor je snelle reactie @custersroel

Ik heb alles voor je in gang gezet, je ontvangt zo direct een bericht met de wijzigingen en om een afspraak in te plannen met de monteur. Ook is dit terug te zien in Mijn Odido, hier kun je ook de zending volgen van je pakket. Het modem en Media Converter worden door ons afzonderlijk verstuurd en komen niet samen met de monteur. Het modem en Media Converter dienen dan ook eerst ontvangen te zijn voordat je de afspraak met de monteur inplant.  


Reageer