Skip to main content

Entone box hangt vaak vast "Er is iets misgegaan"

  • 18 november 2023
  • 5 reacties
  • 141 Bekeken

Sinds dat T-mobile Odido geworden is heb ik vaak problemen met TV kijken (Entone box). Na het aanzetten van TV hangt hij binnen enkele minuten vast met de melding “Er is iets misgegaan, druk op OK om nogmaals te proberen”. Als ik op OK druk, krijg ik binnen enkele minuten weer hetzelfde probleem. Het enige wat lijkt te helpen is de stroom eraf en alles opnieuw starten. Maar een dag later is het probleem weer exact hetzelfde. Graag een oplossing hiervoor!

Uitgelichte reactie

19 november 2023

Hoi @custersroel, geen zorgen! Met het probleem wat je ervaart kan ik dit zeker oplossen, door de TV Box om te wisselen. Heb ik toestemming om de TV Box om te ruilen? Ik ruil deze dan om voor nieuwer model. Je kunt gelijk bij ontvangst van de nieuwe box Cloud Opnemen aanzetten via My T-Mobile. Je leest hier alles over Cloud Opnemen. Laat het mij weten! 😊 Groetjes, Ishana

5 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2241 reacties
  • 19 november 2023

Hoi @custersroel, geen zorgen! Met het probleem wat je ervaart kan ik dit zeker oplossen, door de TV Box om te wisselen. Heb ik toestemming om de TV Box om te ruilen? Ik ruil deze dan om voor nieuwer model. Je kunt gelijk bij ontvangst van de nieuwe box Cloud Opnemen aanzetten via My T-Mobile. Je leest hier alles over Cloud Opnemen. Laat het mij weten! 😊 Groetjes, Ishana


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 19 november 2023
Ishana van Odido schreef:

Hoi @custersroel, geen zorgen! Met het probleem wat je ervaart kan ik dit zeker oplossen, door de TV Box om te wisselen. Heb ik toestemming om de TV Box om te ruilen? Ik ruil deze dan om voor nieuwer model. Je kunt gelijk bij ontvangst van de nieuwe box Cloud Opnemen aanzetten via My T-Mobile. Je leest hier alles over Cloud Opnemen. Laat het mij weten! 😊 Groetjes, Ishana

Hoi Ishana, ik ontvang graag een nieuwe TV box


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14010 reacties
  • 20 november 2023

Hi @custersroel, ik wilde meteen je TV Box omruilen en toen zag ik dat je ook nog in bezit bent van een verouderd modem. Deze ruil ik ook graag voor je om! Hier dient wel een monteur voor langs te komen om het Media Converter te installeren, geen zorgen, dit is zo gepiept. Zal ik dit meteen voor je in gang zetten? 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 20 november 2023

Ja, graag!


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14010 reacties
  • 20 november 2023

Bedankt voor je snelle reactie @custersroel

Ik heb alles voor je in gang gezet, je ontvangt zo direct een bericht met de wijzigingen en om een afspraak in te plannen met de monteur. Ook is dit terug te zien in Mijn Odido, hier kun je ook de zending volgen van je pakket. Het modem en Media Converter worden door ons afzonderlijk verstuurd en komen niet samen met de monteur. Het modem en Media Converter dienen dan ook eerst ontvangen te zijn voordat je de afspraak met de monteur inplant.  


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen