Beantwoord
Entone Amulet model 515B in combinatie met een Sennheiser TR 4200
k vraag jullie even om hulp:
Na jaren KPN ben ik ook sinds kort overgestapt naar TM met de 515B set-top box.
Op mijn KPN box zat achterop de mogelijkheid om mijn koptelefoon (Sennheiser TR 4200) te koppelen.
Op de TM settop box zonder opname functie etcetera zit deze wel en werkt perfect.
maar nu op de 515B dacht ik ook makkelijk mijn sennheiser aan te sluiten op de box maar totaal geen signaal.
Heeft TM of een van jullie voor mij "de" oplossing.
Voor de rest zijn wij nog aan het oefenen met de gids-opnames-terugkijken want dat gaat wel echt anders als bij KPN. Had ik niet verwacht gelet op de uitlatingen van de TM verkoper "alles is precies hetzelfde als bij KPN".
Ben benieuwd wie van jullie, voor mijn Sennheiser, met de oplossing komt.
Na jaren KPN ben ik ook sinds kort overgestapt naar TM met de 515B set-top box.
Op mijn KPN box zat achterop de mogelijkheid om mijn koptelefoon (Sennheiser TR 4200) te koppelen.
Op de TM settop box zonder opname functie etcetera zit deze wel en werkt perfect.
maar nu op de 515B dacht ik ook makkelijk mijn sennheiser aan te sluiten op de box maar totaal geen signaal.
Heeft TM of een van jullie voor mij "de" oplossing.
Voor de rest zijn wij nog aan het oefenen met de gids-opnames-terugkijken want dat gaat wel echt anders als bij KPN. Had ik niet verwacht gelet op de uitlatingen van de TM verkoper "alles is precies hetzelfde als bij KPN".
Ben benieuwd wie van jullie, voor mijn Sennheiser, met de oplossing komt.
Beste antwoord door Brian
Hi @frits365 , excuses voor de late reactie! We gaan de tulp uitgang activeren, je ontvangt een e-mail zodra dit gebeurd is.
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.