Skip to main content

Mijn Entone 515b met HDD recorder heb ik op het oude platform gelaten ivm opnames die ik niet kwijt wilde.

Na terugkeer van vakantie toch maar het laten updaten. Helaas blijft deze nu dagenlang hangen op het scherm “We zijn druk bezig met een update…   Veel kijk plezier!”.

Al een keer opnieuw van de stroom gehaald en later weer opgestart, zelfde resultaat. Komt niet verder.
Mijn andere, kleine Amino TV box werd wel geupdate en werkt Ok (even wennen aan de andere interface/bediening).

 

Hoi @RobertG, geen zorgen! Met het probleem wat je ervaart kan ik dit zeker oplossen, door de TV Box om te wisselen. Heb ik toestemming om de TV Box met harddisk om te ruilen? Ik ruil deze dan om voor nieuwer model, dit is een TV Box zonder harddisk. Dit betekent dat je niet kunt opnemen, maar je kunt gelijk bij ontvangst van de nieuwe box Cloud Opnemen aanzetten via My T-Mobile. Je leest hier alles over Cloud Opnemen. Hou er wel rekening mee dat je eventueel nieuwe opnames zal verliezen. Laat het mij weten! Groetjes, Ishana


Hoi Ishana,

Omruilen van de TV box is goed!

Groet, Robert


Super, ga ik voor je doen @RobertG😃 Je kan Cloud Opnemen op enig moment aanzetten via je Mijn Odido account: Cloud Opnemen. Je zal de TV Box snel zien verschijnen en ik wens je nog veel kijkplezier toe! 


Hoe beïnvloedt dit mijn abonnementskosten?
Ik had bij mijn abonnement 2 TV boxen gratis en betaalde alleen 5,= pm omdat daarvan 1 box met HDD was.

Blijft die nieuwe box ook gratis en ga ik alleen 5,= p.pm. betalen voor cloud opname? Of moet ik nu wel gaan betalen voor de 2e TB box???


Hey @RobertG, ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat je de actie van een gratis TV Box behoud! De kosten blijven hetzelfde. 


Dat klonk heel goed, maar helaas is de praktijk anders

Voor de nieuwe box moet ik nu wel 5,= betalen (excl opname) terwijl de oude gratis was en ik alleen 5,= betaalde vanwege de HDD versie.

Nu betaal ik dus 5,= voor de nieuwe box, plus 5,= voor cloud opname. Dat was niet de bedoeling en niet de afspraak.

Gelieve dit te corrigeren.

 


Nog even ter verduidelijking: beide boxen waren gratis, nu nog maar ééntje.


Hey @RobertG, hopelijk kan ik het voor je verduidelijken.

Voorheen had je de acties: Extra TV Box met HDD recorder, €5 korting p.mnd. + Gratis Interactieve TV Box. De TV Box met HDD recorder kost €10 per maand, door je actie betaalde je daar €5 per maand voor. De actie Gratis Interactieve TV Box is nog steeds geldig. De andere actie is inderdaad verlopen omdat wij deze niet meer aanbieden en je geen TV Box met HDD recorder hebt. 

 

Uit coulance kan ik je 1 jaar lang de korting, in 1 keer, voor je vergoeden. Dit is €5 x 12 = €60. Dit zal dan worden verrekend en kan je terugzien op een volgend factuur. Zal ik dit voor je in gang zetten?


Dus het statement

Hey@RobertG, ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat je de actie van een gratis TV Box behoud! De kosten blijven hetzelfde.

klopte niet wbt de tweede zin: voor mij worden de kosten €5,= per maand hoger !?

De oorspronkelijk actie was 2 interactieve TV boxen gratis, of 5,= voor een met HDD.

Door de veranderingen die jullie in het TV-platform doorgevoerd hebben moest de TV box met HDD vervangen worden door een nieuwe. Niet omdat ik dat wilde. Die box zou mij nu €5,= gaan kosten zonder HDD, plus €5,= extra om alsnog opname functionaliteit te hebben.

Volgens mij moeten de kosten uiteindelijk gelijk blijven (Odido wil verandering, niet ik), niet alleen tijdelijk dmv een eenmalige compensatie.


Hey @RobertG, je blijft hetzelfde betalen. Je gaat zelfs een paar cent per maand erop vooruit. Dit zul je terugzien op een volgend factuur! 


Dat zou mooi zijn.

Is er iets anders goedkoper geworden dan, of is toch die nieuwe box gratis geworden?

 


Reageer