Skip to main content

Hoi,

Mijn oude Entone Amulet met harddisk werkt niet meer en ik krijg nu een nieuwe Entone Amulet 515 opgestuurd. Maar ik heb sinds half mei T-Mobile TV en neem in de cloud op. Krijg ik dan wel de juiste tv box opgestuurd?

Kenmerk melding is 2370/HLR01232

Groetjes,

Jasper

 

 

 

Hoi @Jasperjasper, we kunnen in jouw specifieke situatie denk ik het beste overgaan op de nieuwere TV Box zonder hdd (Aria 610). Ik wissel de Amulet voor je om; deze mag nadat de nieuwere box aangesloten is naar een milieustraat gebracht worden. 

Alvast veel kijkplezier toegewenst! 😄


Hoi @Jasperjasper, we kunnen in jouw specifieke situatie denk ik het beste overgaan op de nieuwere TV Box zonder hdd (Aria 610). Ik wissel de Amulet voor je om; deze mag nadat de nieuwere box aangesloten is naar een milieustraat gebracht worden. 

Alvast veel kijkplezier toegewenst! 😄

 

UPDATE: zodra de nieuwere Amulet ontvangen en aangesloten is, kan ik pas de switch naar een Aria 610 in orde maken - anders snapt het systeem niet waar we mee bezig zijn. Kun jij een berichtje achterlaten zodra dit gelukt is? Thanks!


Hoi @Jasperjasper, we kunnen in jouw specifieke situatie denk ik het beste overgaan op de nieuwere TV Box zonder hdd (Aria 610). Ik wissel de Amulet voor je om; deze mag nadat de nieuwere box aangesloten is naar een milieustraat gebracht worden. 

Alvast veel kijkplezier toegewenst! 😄

 

UPDATE: zodra de nieuwere Amulet ontvangen en aangesloten is, kan ik pas de switch naar een Aria 610 in orde maken - anders snapt het systeem niet waar we mee bezig zijn. Kun jij een berichtje achterlaten zodra dit gelukt is? Thanks!

Hoi Jason,

 Bedankt voor je goede hulp! Zodra ik de nieuwe box aangesloten heb, geef ik je een seintje.

Jasper

 


Hoi Jason,

Vandaag nieuwe Amulet 515 ontvangen en geïnstalleerd. Installatie ging niet goed, er werd niet om mijn klantnummer en pincode gevraagd. Contact gehad met klantenservice en overlegd wat te doen. Ik heb aangegeven dat ik na installatie een nieuwe Aria 610 zou krijgen. Man van klantenservice gaf aan dat het het beste is, dat ik in dit ticket aan moet geven dat je in mijn Case moet kijken en dat je dan een Aria 610 op kan sturen in plaats dat technische dienst gaat onderzoeken wat er fout gaat.

Ik heb oude tv box tijdelijk weer aangesloten en wacht op de levering van de Aria 610.

Bedankt voor je hulp.

Jasper

 


Hey @Jasperjasper, bedankt voor je reactie.

Ik heb direct de omruiling voor je in gang gezet. Je ontvang een Amino Aria 7X. Je krijgt hiet nog een bericht over en je zending is te volgen in My T-Mobile! 


Bedankt Tommie. Ik zie dat mijn abonnement ook aangepast wordt. Ik zal zelf na installatie van de nieuwe tv box in de Cloud opnemen toevoegen aan mijn abonnement, dan ben ik helemaal kompleet.

Bedankt voor het regelen van alles.

Jasper.


Reageer