Skip to main content

Wij hebben 2 stuls Entone 510b decoders in gebruik. Deze beginnen problemen te vertonen.

Het belangrijkste is dat ze vast lopen. Het kan zomaar gebeuren dat je wilt overschakelen naar ander kanaal en dat ie het dan niet doet. Reageert niet meer op de afstandbediening en blijft stoïcijns op hetzelfde kanaal staan. Dan is er nog slechts 1 oplossing. Van de spanning afhalen en deze er een minuut af laten. Daarna weer op spanning brengen en wachten tot de langdurige opstartcyclus is doorlopen. Dan werkt het geheel meestal weer. Vooral irritant als je middenin een programma zat en alleen even wat actueels wilt volgen. Dan moet je namelijk wachtten.

Daarnaast loopt de guide functie niet altijd mee met de echte tijd. Schakel m.b.v. remote naar Guide en dat je dan de programma's van gisteren of vorige week gepresenteerd krijgt. Soms helpt het om de guide uit en weer aan te zetten maar ook niet altijd. 

 

Hoi @Lisa,

Nou na de factory reset zijn de klachten alleen maar toegenomen.🙈

Behalve het vastlopen, doet begin gemist het niet meer. Maar nu is het zelfs ook zo , dat als ik in het menu ben geweest, het beeld weg is, (op zwart gaat) maar het geluid nog wel gewoon te horen is.

Ben toch bang dat het serieus iets met de box te maken heeft...😔


Hoi Lisa,

Het is nu al een weekje stil ondanks het feit dat de technische dienst is opgeschaald.

Is er nog wat nieuws te melden? 


Hoi @Marge04 ,

Dank je wel voor de terugkoppeling! Als ik de issues zo lees, kan je best wel eens gelijk hebben. Ik denk dat het beste plan nu dan ook is, om de TV Box die je nu hebt om te ruilen naar een ander exemplaar, namelijk het Aria model. Ik vermoed dat dan de problemen als sneeuw voor de zon verdwijnen. Zal ik deze ruil voor je in gang zetten? Let me know!

Hoi @wille002 ,

Goed dat je het bij ons navraagt! Ik zie dat de technische specialisten inmiddels TV Boxen hebben vrijgegeven voor de nieuwe registratie en dat alles goed moet staan. Mocht je nog niet direct het verlangende effect hebben gehad, wil een reset van de TV Box vaak helpen: 

 


Hoi @Boris 

Lijkt me een goed plan! Laten we de omruil inderdaad maar in werking stellen😊

Groetjes Marjolein


Hallo Lisa,

Het klopt, beide boxen zijn nu actief. Dank voor de ondersteuning.


Hoi @wille002 ,

Als een echte “Lisa” , geen dank! 😉 Alvast heel veel kijkplezier.

@Marge04 ,

Voor jou heb ik er zojuist voor gezorgd dat er een nieuwe TV Box jouw kant op komt! Superfijn. Let er wel op dat het een net iets ander model is, namelijk een Aria 610. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op. Ook krijg je nog een e-mail met een overzicht en bevestiging. Wil je laten weten wanneer deze bij je is aangesloten? We horen het graag! 

 


Reageer