14 januari het entertainment pakket aangevraagd. 3 dagen later was deze nog steeds niet geactiveerd en stond de bestelling nog steeds op aangevraagd. Dinsdag diverse gebeld en zit een error in het systeem. Pakket door medewerker geannuleerd en op nieuw aangevraagd. 24 uur later nog steeds geen extra zenders op de t-mobile tv app. Ik dacht lekker makkelijk geen box maar de tv app gebruiken maar helaas er gebeurd niks.
T-mobile Installatie 2 januari werd ook al 2x gecanceld ivm afwezigheid van monteur. En nu dit weer.
begin al langzamerhand spijt van de overstap te maken.
Hoi
Ik laat dit snel voor je rechtzetten, dit komt helemaal goed!
Dank je wel,
Ik wacht het af ieder geval de de zin op de site van binnen een uur meestal actief ga je niet meer redden
Hi
Goedemorgen
het begint nu wel erg lang te duren, zit er al schot in?
Goedemiddag
kunnen jullie mij al iets melden wanneer eindelijk het extra tv pakket wordt toegevoegd op mijn abonnement?
abonnement is wel al aangepast maar de zenders heb ik nog steeds niet.
toch wel beetje jammer dit
Hey
Ik heb geen vaste telefoon van t-mobile alleen een mobiel nummer.
mij gebruik ook geen tv box maar de tv app op de sony
Dag Tommie
ik vind het raar dat ik een telefoonnummer moet opgeven terwijl die bekent moet zijn.
mij heb geen vast nummer alleen een mobiel nummer van t-mobile.
ik vraag mij af wat dit met de tv te maken heeft om een extra pakket te activeren.
wat ook raar is dat in jullie app mijn tv pin anders dan die ik gebruik
graag zie ik voor eind van de week een oplossing anders ben ik geneigd om t-mobile in gebreken te stellen. als nieuwe klant is dit echt van de zotte om klanten zolang te laten wachten en geen update te geven. Het moet niet zo zijn dat de klant overal achteraan moet lopen.
Hoi
Ik ben blij voor je dat het gelukt is en ik wil je voor nu vooral nog heel veel kijkplezier toewensen!
Hallo,
Gisteren heb ik het Entertainment pakket aangevraagd. Factuur is reeds aangepast maar de zenders zijn nog niet toegevoegd.
Kan dit s.v.p. toegevoegd worden zodat ik er gebruik van kan maken?
Groeten,
Joke
Heb je al eens geprobeerd om de Mediabox volledig van de stroom te halen en opnieuw op te starten? Ik ben benieuwd of het hierna werkt.
Laat je het mij weten? Ik sta klaar om verder te helpen indien nodig!
Goedemorgen Teresa,
Ja ik heb de media box volledig van het stroom gehaald.
Hi
Ik hoor graag van je, ik schakel anders de technische dienst in om dit op te lossen!
Goedemiddag,
Sorry ik heb een fout gemaakt. Ik had Entertainment pakket genomen maar moest Infotainment zijn.
Ik heb het aangepast in mijn abonnement en is reeds actief!! (ik zie nu pas dat er meer thema pakketten zijn)
Fijne dag!
Groetjes,
Joke
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.