Skip to main content

De TV box geinstalleerd,moet alleen nog een heel lang wacht zin verzinnen en dan begint het al,mijn emailadres wordt niet geaccepteerd!Zit je dan weer na al dat geklooi wat je moet doen.

emailadres is dus van @gmail.com.Krijg te zien dat het gekoppeld is aan een ander!

Hoe los ik dit op zo dat ik EINDELIJK weer naar mijn TV kan kijken!

Ik wil nou eindelijk eens TV kunnen kijken en niet vast blijf zitten omdat mijn emailadres bij iemand anders zou horen!!

Hey @Joop Roos, goed dat je dit aangeeft.

Wat bedoel je precies? Is dit tijdens de installatie van de Mediabox? Hier hoef je geen e-mailadres voor in te vullen namelijk. Of kom je niet in Mijn Odido? 

Nee,ik vul gewoon mijn gegevens in en krijg te zien dat ik niet verder kan omdat ik een ander emailadres zou hebben.Dit krijg ik dan te zien als ik een nieuw wachtwoord heb gekregen om in te loggen.

>Dit e-mailadres is al gekoppeld aan een ander Mijn Odido account. Kies een ander email adres.]

En dat kan gewoon niet want ik gebruik dat adres al een hele tijd en normaal werkt het gewoon.

Er is inderdaad al een account op dit e-mailadres @Joop Roos. Als je op “Wachtwoord vergeten” klikt dan zou je een e-mailadres moeten ontvangen om je wachtwoord te herstellen. Dan kun je het abonnement koppelen!

Je huidige abonnement stond nog gekoppeld aan een ander e-mailadres die je van ons had gekregen, die werkt niet meer en heb ik ontkoppeld. 

Reageer