Beantwoord

elke dag opstarten en zelf onder het tv kijken

  • 25 May 2024
  • 3 reacties
  • 33 Bekeken

Hoi, sinds 1 week ongeveer moet ik elke morgen se tv opstarten. Nu is dat geen probleem,  2 x op OK klikken en hij doet het, maar het gebeurt ook als ik tv kijk. Als ik op dat moment iets terugkijk of Netflix gaat hij terug naar Live tv. Dit is wel erg vervelend. 

Staat er iets fout ingesteld of zo ????

 

icon

Beste antwoord door Mariëlla Kleinen 26 May 2024, 10:30

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Mariëlla Kleinen, heel fijn dat je hier melding van maakt, zo kon ik direct effectief voor je ingrijpen! Ik zie dat je nog een oud model TV Box bij ons had en daarom heb ik direct een moderne Mediabox voor je besteld. Een mooie bijkomstigheid is dat je straks via de Mediabox naar Netflix kan kijken, super handig! De oude TV Box hoeft niet retour en deze kan je gewoon inleveren bij een elektronicapunt.

Daarnaast zie ik ook dat je nog op het oude kopernetwerk zit. Als je graag gratis naar het glasvezelnetwerk over wil raad ik je aan om ons voorstel te bekijken in je Mijn Odido account: Nu ook Glasvezel op jouw adres.

Ik wens je alvast heel veel plezier toe met de Mediabox, ik weet zeker dat ‘ie je gaat bevallen! 😃

Hoi @Mariëlla Kleinen, heel fijn dat je hier melding van maakt, zo kon ik direct effectief voor je ingrijpen! Ik zie dat je nog een oud model TV Box bij ons had en daarom heb ik direct een moderne Mediabox voor je besteld. Een mooie bijkomstigheid is dat je straks via de Mediabox naar Netflix kan kijken, super handig! De oude TV Box hoeft niet retour en deze kan je gewoon inleveren bij een elektronicapunt.

Daarnaast zie ik ook dat je nog op het oude kopernetwerk zit. Als je graag gratis naar het glasvezelnetwerk over wil raad ik je aan om ons voorstel te bekijken in je Mijn Odido account: Nu ook Glasvezel op jouw adres.

Ik wens je alvast heel veel plezier toe met de Mediabox, ik weet zeker dat ‘ie je gaat bevallen! 😃

 

Hartelijk bedankt voor de snelle reactie en hulp ( oplossing).

Fijne zondag. Groetjes Mariëlla 

Reputatie 7
Badge +3

@Mariëlla Kleinen Heel graag gedaan, jij ook een fijne zondag! 😀

Reageer