Skip to main content

Wacht al sinds aansluiting augustus 2020 op cloud opnemen, omdat recorder niet meer besteld kon worden. Waarschijnlijk gaat 't vlotter wanneer ik terug ga naar KPN, dan wanneer ik moet wachten totdat ik eindelijk kan beschikken over cloud opnemen.

Hoi @Robert_TM, welkom op de Community!

Sorry dat het langer duurde voordat je overgezet kon worden, maar we voeren de migratie uit in batches om zo min mogelijk druk op het netwerk te leggen. Ook heeft (nog) niet iedereen de juiste apparatuur thuis staan om momenteel overgezet te worden: een Huawei of Zyxel modem in combinatie met een Amino Aria 610x TV Box. Gelukkig heb jij de juiste combinatie en ik kan een vervroegde migratie voor je aanvragen.

Zo kun jij over twee weken eindelijk gebruikmaken van T-Mobile TV én Cloud Opnemen. Ik vraag de omzetting meteen aan, je zult hierover middels SMS en e-mail geïnformeerd worden vlak voordat de migratie plaatsvindt (enkele dagen en één dag van te voren). Nadien ontvang je nog een e-mail met uitleg. 

Heel veel kijkplezieren alvast een prachtig weekend toegewenst! 📺


Reageer