Skip to main content

eerste dag werkt alles. 2e dag niet meer?

  • 12 July 2024
  • 4 reacties
  • 34 Bekeken

Gisteren een monteur langs gehad voor het installeren van internet en tv. Helaas was het pakket met o.a. het modem en de mediabox nog niet ontvangen. (Tip: eerder versturen). De overigens zeer vriendelijke installateur van Guidion had wel een modem bij zich waardoor hij e.e.a. wel kon installeren. Hij heeft o.a. de App op de smart-tv geinstalleerd. In een klein half uur werkte alles perfect. Later in de middag kwam DHL langs met het pakket. Ik had een afspraak in de avond dus door niet open gemaakt, ‘s-avonds laat nog even TV gekeken alles perfect. Toen ik vanochtend de TV aanzette kreeg ik een inlogscherm. De App werkt niet meer. Doos opengemaakt en in de brief stond de pincode die ingevuld maar werkt dus ook niet. Hoe nu verder?

4 reacties

Ik zie nu ook bij het openen van de box dat de afstandsbediening voor de mediabox ontbreekt. Klopt dit?

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Woefdram1, dat is geen soepele start. Mijn excuses! Weet dat ik er voor je ben, ik kijk heel graag met je mee. Ik wil er zo snel mogelijk voor zorgen dat je volledig gebruikt kunt maken van je abonnement. Weet je zeker dat de afstandsbediening mist? Dan stuur ik deze na. Ik kan alleen geen abonnement vinden op het e-mailadres waarmee je een Community account hebt aangemaakt en mis je klantnummer. Wil je deze laatste toevoegen aan je Community profiel? Dan kan ik met je meekijken en kom ik zo snel mogelijk bij je terug!

Hoi Cheyenne,

 

Het valt gelukkig allemaal wel mee. Ik heb vanochtend op een gegeven moment de stroom van de TV afgehaald en later weer aangesloten. Toen bleek het probleem met het inloggen ook opeens niet meer voor te komen. Mijn klantnummer is overigens *** (moderator edit vanwege delen privégegevens)

De monteur heeft e.e.a. dus via de app geïnstalleerd. Ik vind dat vooralsnog zeer prettig werken (scheelt heel veel snoeren) dus ik denk niet dat ik de mediabox zelf nog ga aansluiten. Wel vreemd dat de afstandsbediening niet in het pakket zat. Alles geopend maar ontbreekt echt.

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Woefdram1, goed om te horen! Ik heb voor de zekerheid direct een nieuwe afstandsbediening verstuurd. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! Groetjes, Ishana

Reageer