Skip to main content

Ecomodus en afstandsbediening

De afstandsbediening koppelt vaak niet met het opstarten van de mediabox. Lekker irritant als je in de ochtend even zappelin aan wil zetten voor de kids. Het probleem ligt aan een selchte connectie en je kan dit oplossen door alles te resetten en bij het pairen de ab binenn 20 cm bij de box houden(niemand weet waarom). Dit lost het op, maar als ik de box in de ecomodus wil plaatsen heb ik weer hetzelfde probleem…. Lekker irritant. Ik kan de ecomodus dus niet gebruiken….. Lekker onafgewerkt

31 maart 2025

Hey ​@Motnix, ik wil dat je zonder zorgen tv kunt kijken.

Daarom kijk ik graag met je mee. Met resetten bedoel je dan alles opnieuw opstarten of een harde fabrieks reset door het knopje achterop 30 seconden in te drukken met een tandenstoker? Zou je de afstandsbediening eens nieuwe batterijen willen geven? Werkt hij dan beter? Zou je je profiel voor mij willen aanvullen met je geboortedatum? Dan kan ik je abonnement omhoog halen en meekijken. Geef je mij hier een seintje als je dit gedaan hebt? Alvast bedankt! 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10

Hey ​@Motnix, ik wil dat je zonder zorgen tv kunt kijken.

Daarom kijk ik graag met je mee. Met resetten bedoel je dan alles opnieuw opstarten of een harde fabrieks reset door het knopje achterop 30 seconden in te drukken met een tandenstoker? Zou je de afstandsbediening eens nieuwe batterijen willen geven? Werkt hij dan beter? Zou je je profiel voor mij willen aanvullen met je geboortedatum? Dan kan ik je abonnement omhoog halen en meekijken. Geef je mij hier een seintje als je dit gedaan hebt? Alvast bedankt! 

• is een Top Poster
  • 31 maart 2025

He Tommie,

Dank voor de hulp. Ik heb het profiel aangevuld. De afstandsbediening werkt prima, tenzij ik de box laat opstarten vanuit de ecomodus. Als ik dat doe dan knippert het rode lampje omdat hij niet gepaired is. Met resetten bedoel ik een factory reset. Nieuwe batterijen helpt niet. 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10

Hey ​@Motnix, heb je echt een harde factory reset nodig of werkt een powerflip (stekker 30 seconden uit het stopcontact halen) ook? Zou je de software van de afstandsbediening willen controleren en hier een foto van willen maken? Dan kan ik het verder voor je onderzoeken. Alvast bedankt!

• is een Top Poster
  • 1 april 2025

Dag Tommie, een foto van de software? Hoe had je je dat voorgesteld? 

Mvg Floris

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10

Je kan gewoon een foto maken met je telefoon van je tv scherm van de sofwareversie ​@Motnix! Die kan je hier in het topic delen. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen