Via post nl heb ik mijn interactieve tv box binnen de afgesproken tijd terug gestuurd. Nu krijg in brieven en mails dat ik dit nog steeds moet doen. (Als je dat al gedaan had kon je de brief /mail als o verzonden verklaren.)
Inmiddels heb ik een mail binnen dat ik 90 euro boete heb terwijl ik dat ding al lang terug gestuurd heb...
Hier gaat dus iets mis. Wat te doen?
Bladzijde 1 / 1
Hoi @Trouwel ,
Hierbij kan ik je geruststellen! We hebben de TV Box ontvangen. Je hebt hier inmiddels ook per e-mail een bevestiging van ontvangen. Er zullen dan ook zeker geen kosten in rekening gebracht worden. Bij deze dus hartelijk bedankt voor het retourneren van de hardware. Het gaat om een gevalletje gekruiste correspondentie! 🙂
Hierbij kan ik je geruststellen! We hebben de TV Box ontvangen. Je hebt hier inmiddels ook per e-mail een bevestiging van ontvangen. Er zullen dan ook zeker geen kosten in rekening gebracht worden. Bij deze dus hartelijk bedankt voor het retourneren van de hardware. Het gaat om een gevalletje gekruiste correspondentie! 🙂
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.