Skip to main content

sinds 13 november ernstige problemen met tv. Mijns insziens duidelijk doorgegeven aan t-mobile maar probleem wordt niet opgelost. ik was in de veronderstelling dat ze nog aan mijn probleem werkten maar vandaag verneem ik dat het ticket al lang gesloten is omdat de monteur gezegd had dat alles werkt. 

Net een klacht ingediend op een manier zoals een chatmedewerker mij verteld had. Helaas zijn mijn verwachtingen erg laag. Als t-mobile al zo laconiek omgaat met een normale storingsmelding zie ik het somber in voor mijn klacht. 

Het doet erg pijn om te zien dat er dan toch geld wordt geïncasseerd van mijn rekening voor niet geleverde diensten. 

Jammer, ik zit er een jaar aan vast. Mede dankzij onze overheid en consumentenorganisaties als de consumentenbond. 

Hoi @WB13

 

Ik zie dat je hier al een topic over gestart bent: 6 dagen geen TV. Het is tegen de huisregels om meerdere topics te starten over hetzelfde onderwerp. Ik sluit dit topic dan ook en spreek je graag verder in je oorspronkelijke topic.