Ik heb al tijden een triple abo via fiber. van reggefiber naar Vodafone, nu T-Mobile. Sinds T-Mobile mij diensten levert, kan ik programma's die ik vanaf het begin wil kijken, niet meer doorspoelen (versnellen, om de reclame niet te zien).
-- andere irritatie: ik ben net ingelogd op T-Mobile thuis site, en heb al 2 keer een vraag over een enquete gekregen ---
Ik vind het echt heel irritant dat T-Mobile dit doorspoelen onmogelijk heeft gemaakt; dit is alleen goed voor adverteerders, niet voor mij en mijn kinderen.
== wanneer hier geen actie op wordt ondernomen, dan zal ik mijn abonnement gaan opzeggen. Door de tijd heen worden de diensten steeds minder, terwijl ik verwacht (ICT-er) dat diensten juist meer hun klanten helpen.
ik hoop op een reactie - RJ
Bladzijde 1 / 1
Hi rbrtjn, we zijn het helemaal met je eens! Vanaf 22 november wordt het mogelijk om door te spoelen! 🙂 De enquete op het forum ontvang je omdat we graag bij willen houden of mensen hun antwoord op het forum kunnen vinden. Hiermee kunnen we het forum blijven verbeteren. Bij wat vaker bezoek zal je de melding niet meer ontvangen dus wees gerust je blijft er geen last van houden! 😉
Ik ben het volledig eens met rbtjn. De oplossing is er pas 22-11-2018??? 3/4 jaar wachten op iets wat er standaard op hoort te zitten. Ik ben van Ziggo overgestapt naar tmobile echter heb een beetje spijt. Doorspoelen werkt niet. Geen opslagmogelijkheid.
Vind het vervelend om een negatief beeld te schetsen maar het is helaas wel realiteit
Vind het vervelend om een negatief beeld te schetsen maar het is helaas wel realiteit
uhm je reageert op een topic van 2 maanden oud....
kort gezegt je moet de reclame kijken van rtl en sbs daarom in vooruitspoelen op deze zenders onmogelijk gemaakt.
Hey Robin!
Per 22-11-2017 is het mogelijk gemaakt om door te spoelen, mijn collega had er inderdaad voor de duidelijkheid beter een jaartal bij kunnen zetten. Leerpuntje voor ons!
Wat bedoel je met 'geen opslagmogelijkheid'? Dit punt zou ik graag wat helderder krijgen om je van een goed antwoord te kunnen voorzien.
Per 22-11-2017 is het mogelijk gemaakt om door te spoelen, mijn collega had er inderdaad voor de duidelijkheid beter een jaartal bij kunnen zetten. Leerpuntje voor ons!
Wat bedoel je met 'geen opslagmogelijkheid'? Dit punt zou ik graag wat helderder krijgen om je van een goed antwoord te kunnen voorzien.
Klopt het dat je bij Ziggo een box had met opnamefunctie? Daarmee kan je inderdaad altijd doorspoelen. Ook bij T-Mobile bieden wij een TV-Box met harddiskrecorder met deze functionaliteit. Doorspoelen van programma's is bij commerciële zenders over het algemeen verder niet mogelijk (ook niet bij Ziggo of andere aanbieders).
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.