doorspoelen opgenomen programma

  • 21 February 2024
  • 5 reacties
  • 221 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Sinds gisteren 20feb24 is de lay-out van het menu plots veranderd en is de optie vooruitspoelen tijdens een opgenomen programma niet meer mogelijk. Dit is super irritant want als je iets hebt opgenomen wil je niet ook nog eens het hele pauzeblok door. Is hier een oplossing voor ?

Tommie van Odido 5 maanden geleden

Hi @RiaLup, welkom op onze Community!

Heb je toevallig een Samsung tv uit 2018, 2019 of 2020? Dan kan het kloppen dat er een update geweest is. Voor de 2018 is hij teruggezet door een aantal foutjes. Is dit bij jou ook het geval? 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2

Oh jee, dat is wel heel vervelend. Ik weet niet of er sinds 20 februari nieuwe regels gelden maar op de website staat nog altijd dat je reclame gewoon kan doorspoelen. Heb je een app? Zo ja, probeer deze dan te verwijderen en opnieuw te installeren, wie weet zit er wel een foutje in. Ik heb gezien op mijn iPhone dat er een nieuwe TV app geïnstalleerd is, misschien dat het daar mee te maken heeft? 

Als het gewoon via het TV Box gaat van Odido dan weet ik niet wat er aan de hand is. Volgens de website zou het nog gewoon moeten kunnen: Neem op vanaf elk apparaat en kijk terug wanneer je wil. En zonder reclames, want die spoel je lekker door. Handig, toch? En nog een voordeel, reclames spoel je lekker door. Reset anders je TV Box een keer, wie weet helpt het.

Dank voor je antwoord. Ik maak inderdaad gebruik van de app en heb deze al een x opnieuw geïnstalleerd en dat was helaas niet de oplossing. 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @RiaLup, welkom op onze Community!

Heb je toevallig een Samsung tv uit 2018, 2019 of 2020? Dan kan het kloppen dat er een update geweest is. Voor de 2018 is hij teruggezet door een aantal foutjes. Is dit bij jou ook het geval? 

Hi Tommy,

ja ik denk dat mijn Samsung tv uit 2020 is

Reputatie 5
Badge +5

Hi @RiaLup, in dat geval wil ik dit graag voor je doorzetten! Ik zou hiervoor nog graag wat meer informatie ontvangen. 

  • Welk type tv gebruik je? 
  • Wat is het besturingssysteem van de tv en van welke software versie maak je gebruik? 
  • Welke versie van de app is geïnstalleerd? (Ga in de app naar account > instellingen > over) 
  • Heb je een voorbeeld voor mij van een datum en tijdstip waarop dit probleem voorgekomen is? Wil je hierbij ook vermelden op welke zender dit is geweest en welk programma je toen aan het kijken was? 

Ook zou ik graag een filmpje willen ontvangen van dat je een opgenomen programma probeert door te spoelen. Dit kan je via WeTransfer naar ons toe sturen, zodat ik dit voor je door kan zetten naar mijn collega's van het tv-team! 

 

Reageer