doorspoelen

  • 3 April 2024
  • 7 reacties
  • 73 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Goedemorgen ik ben nieuw hier, ik heb tv en internet van Odido, maar dat doorspoelen van reclame, vind ik raar om 10 seconden door te spoelen, en je ziet niet wat je doorspoelt, was bij Ziggo wel,, ik mis nu al Ziggo wat opnemen betreft.

Tommie van Odido 28 dagen geleden

Hoi @Hans74, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Zou je mij iets meer informatie willen geven hierover? Wat bedoel je precies met doorspoelen van reclamen om de 10 seconden? Hopelijk kan ik je hierbij helpen. Alvast bedankt. 

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Hans74, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Zou je mij iets meer informatie willen geven hierover? Wat bedoel je precies met doorspoelen van reclamen om de 10 seconden? Hopelijk kan ik je hierbij helpen. Alvast bedankt. 

Hoi @Hans74, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Zou je mij iets meer informatie willen geven hierover? Wat bedoel je precies met doorspoelen van reclamen om de 10 seconden? Hopelijk kan ik je hierbij helpen. Alvast bedankt. 

Hai ik bedoel dat bij Ziggo als je een film had opgenomen, en de reclame wilde doorspoelen, dan zag je wat je doorspoelde fragmenten van de reclame dus dan kon je op tijd stoppen en de film weer voortzetten, hier bij Odido zie je niet wat je doorspoelt, als je dubbel drukt op doorspoelen zie je de voortgang niet, alleen maar gokken of je ver genoeg hebt doorgespoeld tenminste bij mij.

Ik hoop dat ze dat oplossen met een update ofzo anders ben ik weer snel weg bij Odido groet Hans.

ps  1x drukken op doorspoelen is 10 sec, ook al zo duister.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Hans74, gaat dit om de Mediabox of om de app op je Smart-TV? Zou je je klantnummer willen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik met je meekijken. Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen →  Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds →  Klantnummer: ABC12345.

Het is van mijn tv, ik heb mijn klantnummer in mijn profiel gezet, mijn tv nummer zeg maar.

Reputatie 7
Badge +9

Ik zie dat je een Mediabox hebt, het is nog niet duidelijk of dit via de Mediabox is of via de app op je televisie @Hans74

Ik kijk niet via een app, ik heb de Media box aangesloten op een receiver Marantz SR 5013 via HDMI, werkte met ziggo altijd correct, dus ik denk dat, dat er niets mee te maken heeft. en een app van Odido kan ik op mijn tv nergens vinden dus laat staan dat ik via een app kijk.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Hans74, het klopt inderdaad dat je alleen een balk met tijd ziet. Dit is working as intended om zo maar te zeggen. Je zou dit als een idee kunnen doorgeven aan ons via Wensen & Suggestie's!  

Reageer