Goedemorgen ik ben nieuw hier, ik heb tv en internet van Odido, maar dat doorspoelen van reclame, vind ik raar om 10 seconden door te spoelen, en je ziet niet wat je doorspoelt, was bij Ziggo wel,, ik mis nu al Ziggo wat opnemen betreft.
Hoi
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Zou je mij iets meer informatie willen geven hierover? Wat bedoel je precies met doorspoelen van reclamen om de 10 seconden? Hopelijk kan ik je hierbij helpen. Alvast bedankt.
Hoi
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Zou je mij iets meer informatie willen geven hierover? Wat bedoel je precies met doorspoelen van reclamen om de 10 seconden? Hopelijk kan ik je hierbij helpen. Alvast bedankt.
Hai ik bedoel dat bij Ziggo als je een film had opgenomen, en de reclame wilde doorspoelen, dan zag je wat je doorspoelde fragmenten van de reclame dus dan kon je op tijd stoppen en de film weer voortzetten, hier bij Odido zie je niet wat je doorspoelt, als je dubbel drukt op doorspoelen zie je de voortgang niet, alleen maar gokken of je ver genoeg hebt doorgespoeld tenminste bij mij.
Ik hoop dat ze dat oplossen met een update ofzo anders ben ik weer snel weg bij Odido groet Hans.
ps 1x drukken op doorspoelen is 10 sec, ook al zo duister.
Hey
Het is van mijn tv, ik heb mijn klantnummer in mijn profiel gezet, mijn tv nummer zeg maar.
Ik zie dat je een Mediabox hebt, het is nog niet duidelijk of dit via de Mediabox is of via de app op je televisie
Ik kijk niet via een app, ik heb de Media box aangesloten op een receiver Marantz SR 5013 via HDMI, werkte met ziggo altijd correct, dus ik denk dat, dat er niets mee te maken heeft. en een app van Odido kan ik op mijn tv nergens vinden dus laat staan dat ik via een app kijk.
Hoi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.