Skip to main content

Dolby AC3 instelling gaat regelmatig terug naar Stereo.

Ik heb de Amino TV-box v7x (ENTONE-85 softwareversie 7614) die via HDMI is aangesloten op mijn LG NANO tv met geluid via HDMI-ARC naar de LG Soundbar.

 

Is dit een bekend issue? En wordt dit nog opgelost?

 

Alvast bedankt voor de reactie.

Hoi @dejo251, interessant vraagstuk dat je voorschotelt, dat is een nieuwe voor mij! Ik neem aan dat je de TV Box niet regelmatig volledig van het stroom af haalt, bijvoorbeeld ‘s avonds? Ik gok ook dat je niet wisselt van geluidsapparatuur? Hoe merk je dat de instelling weer is veranderd, geeft de TV Box dan geen geluid door of?

Ik benieuwd hoe de vork in de steel zit!


‘s nachts staat de tv-box gewoon op standby.

ik had het idee op bepaalde momenten dat ie weer gewoon op stereo stond door het geluid wat ik hoorde en dan keek ik in de instellingen en dan stond ie inderdaad weer op stereo ipv Dolby AC3.

Maar na het onlangs resetten op de ‘geen netwerk’-manier lijkt de instelling nu wel te blijven staan.


Hi @dejo251, nog de beste wensen! Merci voor deze aanvulling. Fijn om te lezen dat het nu wel blijft staan. Klopt het dat dit probleem zich in het nieuwe jaar niet meer heeft voorgedaan? Ik hoor het graag om zeker te weten dat je probleemvrij bent. 


Reageer