Skip to main content

Regelmatig blijven de zenders Discovery channel en Discovery science hangen of haperen… vaak na zichtbare encoding fouten. Als ik via de LG tv app kijk (webos 4.42-11) is het vaker vastlopen en alleen door het veranderen van zender weer aan de gang te krijgen; via het amino kastje hangt het een seconde en dan gaat het weer door.  Beiden toestellen bekabeld aangesloten aan het netwerk.

Geen van de overige zenders hebben problemen.

Een idee voor een oplossing? 

 

Hey @ericdh070, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je zorgeloos tv kunt kijken. Ik wilde meteen een lijnmeting doen maar deze komt niet helemaal goed over. Heb je toevallig een eigen router aangesloten? Zo ja, mag ik je vragen om ons eigen modem aan te sluiten? Dan kan ik een lijnmeting starten en kijken wat er precies aan de hand is. Heb je toevallig al geprobeerd om de TV Box te voorzien van een harde factory reset? Dit doe je zo: 

 

Amino Aria Factory Reset

Deze TV Box is ongeveer dertien centimeter breed en heeft een blauw lampje aan de voorkant als deze aanstaat. Als je met een paperclip (of haarspeld, tandenstoker, naald, cocktailprikker of oorbel) het reset knopje aan de achterkant voor tien seconden indrukt, start de TV Box opnieuw op. Je voelt duidelijk dat je een knopje indrukt. De reset duurt ongeveer drie minuten. 


Hallo er is twee hetzelfde antwoord en gaat over de app op de tv en krijgt antwoord om de tv box te resetten en niet hoe voor de app?


Reageer