Wij hebben sinds 6 december de mediabox van Odido en zijn hier tot nu toe héél erg tevreden mee.
Eén minpunt: deze box heeft helaas geen aparte digitale audio- uitgang waardoor ik bijna verplicht ben om de HDMI via mijn versterker te laten ‘lopen’.
Wij hebben sinds 6 december de mediabox van Odido en zijn hier tot nu toe héél erg tevreden mee.
Eén minpunt: deze box heeft helaas geen aparte digitale audio- uitgang waardoor ik bijna verplicht ben om de HDMI via mijn versterker te laten ‘lopen’.
Hey
Tegenwoordig verlopen veel audio systemen via HDMI, hierdoor is er voor gekozen om geen audio ingang te plaatsen op de Mediabox.
hoi
Wat voor soort signaal zoek je en waar leidt je dat dan heen? Je kunt eenvoudig een “audio breakout” maken van een HDMI signaal.
Kijk…dat wist ik niet. Hdmi In naar Hdmi out+SPDIF. Heel erg bedankt!
Ik neem aan dat audio dan ook nog gewoon via de HDMI (naar tv) te beluisteren is?
SPDIF gaat dan naar mijn versterker voor als ik een keer iets wil kijken met beter geluid.
Bijvoorbeeld:
Als je het bij Bol.com besteld kun je het allemaal uitproberen en als het niet voldoet weer terugsturen :)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.