Skip to main content
Antwoord

defecte afstandsbediening mediabox

• September 8, 2025
  • 5 reacties
  • 48 Bekeken

Sinds mijn mediabox afstandsbediening is gevallen wekt hij niet meer naar behoren. Media box gaat wel aan ,aar verder werken de knoppen nie meert.

kunnen jullie een nieuwe afstandsbediening regelen?

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hoi ​@Antonvr, je afstandsbediening is natuurlijk cruciaal bij tv kijken.

Ik stuur je daarom graag een nieuw exemplaar op. Hiervoor heb ik alleen wat gegevens nodig, zou je voor mij je profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan hier laat weten dat je dit gedaan hebt dan zorg ik dat er een nieuw exemplaar jouw kant op komt! Alvast bedankt.

5 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • Antwoord
  • September 9, 2025

Hoi ​@Antonvr, je afstandsbediening is natuurlijk cruciaal bij tv kijken.

Ik stuur je daarom graag een nieuw exemplaar op. Hiervoor heb ik alleen wat gegevens nodig, zou je voor mij je profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan hier laat weten dat je dit gedaan hebt dan zorg ik dat er een nieuw exemplaar jouw kant op komt! Alvast bedankt.

• is een nieuwe Poster
  • October 30, 2025

Onze afstandsbediening is defect geraakt,nadat deze van de kast viel. Hoe komen wij aan een nieuwe?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • October 31, 2025

Hi ​@EvertE, welkom op onze community!

Die kun je inderdaad via hier aanvragen. Bedankt voor het aanvullen van je gegevens, echter mis ik alleen nog je geboortedatum om de verificatie te voltooien. Zou je die nog willen aanpassen? Dan zorg ik dat er een nieuwe zo snel mogelijk jouw kant op komt! Geef je mij hier een seintje zodra dit aangepast is? Alvast bedankt. 

• is een nieuwe Poster
  • October 31, 2025

Geboortedatum ingevuld 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@EvertE, dankjewel! Ik heb je meteen een nieuwe afstandsbediening toegestuurd. Je krijgt deze binnen enkele dagen via de brievenbus geleverd!