Skip to main content

Beste Odido ik lees op totaalTV dat ik via deze weg een nieuwe decoder mag aanvragen. ik heb nu nog de amino decoder.

Hi @horstefan, je bent hiervoor zeker op het juiste adres! Ik heb gelijk de oude TV Box voor je omgewisseld naar de Mediabox. Zodra de Mediabox onderweg is, krijg je een e-mail van DHL om het pakket te volgen. Zo weet je precies wanneer de bezorger bij je op de stoep staat. Ook krijg je een e-mail van ons met instructies voor het terugsturen van de oude TV Box. Ik wil je alvast veel kijkplezier wensen met de nieuwe Mediabox! 😄

 


Hi Nora,

 

Ik ben ook op zoek naar "Hoe kom ik aan een andere decoder” omdat ik dat in totaalTV heb gelezen en zie in dit topic dat je dat via dit forum kunt regelen.

Zou je dat voor mij ook kunnen doen?

En welke gegevens heb je dan nodig?

 

BvD, Monique.


Hoi @Monique Leenheer, goed dat je contact met ons opneemt! Ik zie dat jij nog een verouderd Entone TV Box hebt. Zou je de Amino TV Box willen of de nieuwste Mediabox? Ik hoor het graag! Groetjes, Ishana


Hi Ishana,

 

bedankt voor de snelle reactie.

 

Ik zou graag de nieuwste mediabox ontvangen.

 

Groetjes Monique.


Hi @Monique Leenheer, ik heb je zojuist de nieuwe Mediabox opgestuurd! De oude TV Box hoeven we niet meer terug, die kun je inleveren bij een recyclepunt. Zodra de nieuwe Mediabox onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Alvast veel kijkplezier!


Ik zou ook graag de nieuwste mediabox ontvangen,  aangezien we graag Netflix en dergelijke kijken en dat op de oude niet zit.

Groet, Edwin 


Hoi @Edwinvt. ik heb meteen de nieuwe Mediabox aangevraagd voor je! Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op en je wordt per e-mail op de hoogte gehouden hiervan. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een mooie dag! Groetjes, Ishana


Goedenavond,

Wanneer kom je in aanmerking voor de nieuwe mediabox?

Ik zou ook graag een nieuwe mediabox willen ontvangen.

Groet,

Marco


Hi @MvdG1977 , super dat je ook interesse hebt in onze vernieuwde Mediabox. Ik heb het gelijk voor je aangevraagd. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail! 😁


Reageer