Skip to main content

Decoder reageert traag


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

30 reacties

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 29 september 2017
Deze traagheid is al sinds de update van woensdag 19 april..dus al bijna een half jaar.:@

dikkedikkie
  • is King of Content
  • 200 reacties
  • 24 oktober 2017
Hallo tmobile,

momenteel heb ik een tv box zonder opname functie.
Ik zit er over te denken weer terug te gaan naar ene opname box.
Echter ben ik bang weer de zelfde traagheids problemen te te komen bij de aanschaf van het ding.
Ik zie tot nu toe dat het onderzoek nog steeds zou lopen.

Wat is de status van desbetreffend onderzoek?

Dit gaat namelijk wel mijn keuze het meeste beĂŻnvloeden

Ik zie in dit topic het zelfde antwoord als in huidig topic....

https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/tv-box-reageert-traag-bij-zappen-283678.

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 31 oktober 2017
Hey dikkedikkie, ik kan op het moment nog niets zeggen maar alvast een klein tipje van de sluier, wacht deze week nog heel even af 😉

dikkedikkie
  • is King of Content
  • 200 reacties
  • 14 november 2017
Nou, ik wacht nog steeds:P

jibbewillem
  • is een legendarische user
  • 287 reacties
  • 15 november 2017
Beste dikkedikkie,

Er is pas geleden een update doorgevoerd die de snelheid van de boxen heeft verhoogd. Er zijn geen wonderen verricht, maar het hele trage is er nu uit. Haal je box even van de stroom: zo krijg je de update binnen.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen