Skip to main content

Hallo wat is de versie van de Odido tv app. Bij mij staat versie 1.4.3232 in beta?En hoe kan je een app updaten.

Hey @burekap, heb je toevallig een LG tv? Deze app is inderdaad nog in Béta-versie. De app wordt door ons geupdate wanneer mogelijk en is niet zelf te updaten. 


Hey heb een TCL tv.


Wat is de software (Android) versie van je tv @burekap? Zou je een foto willen maken van de versie van de app die je ziet staan? 


Dat is Android versie 11 wat boven staat is de versie van de app en Beta


Hmm dat is vreemd @burekap. Kan je de app eens verwijderen en opnieuw installeren? Is het wel de Odido TV app? Kan je een foto maken waar Béta bij staat? Thanks! 


Dat staat als je de app zoekt en moet aanklikken voor installeren of verwijderen dan staat er boven Odido tv (beta) en versie 1.4.3232. Heb verschillende keren verwijderd en installatie gedaan.


@burekap Dank je wel voor je terugkoppeling! Wil je hier een screenshot van delen in dit topic? Ik kan dan gelijk gericht op zoek naar een oplossen! 


Hoe zet ik de foto hier neer

 


Dat kan via deze knop @burekap.

 


En dan als ik op de knop druk

 


 


Hi @burekap dank je wel voor het delen van de foto! Als het goed is, zijn we de app ook voor TCL tv beschikbaar aan het maken, dus het kan zeker zijn dat deze daarom nog in beta versie is. Ik heb het in ieder geval voor de zekerheid ook nog nagevraagd bij ons TV Team. In ieder geval zodra er een nieuwe versie beschikbaar is, wordt deze vaak of automatisch gedownload of kun je deze via de store alsnog updaten. 


Reageer