Skip to main content

Hallo allemaal,

De terugtoets van de Chromecast afstandsbediening zou een pagina of optie of zender terug moeten gaan. Dat werkt correct in al mijn andere Chromecast apps, maar niet in de Odido app. 
 

Een reset naar fabrieksinstellingen van eerst de Odido app en daarna de gehele Chromecast maakten geen verschil.

Kan iemand dit bevestigen en is bekend wanneer deze functionaliteit verbeterd wordt?

Dank!

Hi @Popopo, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Welke Chromecast heb je precies en met welke afstandsbediening? Hieronder heb ik een afbeelding met je gedeeld als je de witte afstandsbediening gebruikt. Dan zou je back knop naar de vorige pagina moeten gaan.

 


Hallo Tommie,

Bedankt voor je bericht. Ik heb de CCwGTV (Chromecast with Google Tv), de originele 4k versie. Dus de tweede van links op jouw foto. 
 

Hij doet het plotseling helemaal normaal. Probleem dus opgelost. Naar mijn weten is er geen update geweest van de Odido tv app, de Chromecast (sinds vorige week) danwel van de afstandsbediening.

ik heb dus geen idee waarom, maar hij doet het na een paar maanden weer normaal. 


Voor mij is het probleem nog steeds hetzelfde, als ik via de Google Home App de Chromecast bedien.
Zie dit topic: 

 


Hoi @Bikeymouse, super dat je het gelijk wilt uitzoeken, dat valt alleen maar te prijzen! Het is echter niet volgens de huisregels om op meerdere topics te reageren of te openen met dezelfde vraagstelling. Het is niet dat ik je niet wil helpen, maar we werken echt volgens de huisregels van de Community. Anders staan de inboxen zo vol dat het nauwelijks te behappen valt. Neem voor alle info onze Huisregels door: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community. Groetjes, Ishana


@Ishana van Odido Excuses, het was zeker niet de bedoeling om te spammen. 
De intentie was om inzichtelijk te maken dat deze en de. andere meldingen waarschijnlijk dezelfde oorzaak hebben en niet komen van individuele apparatuur of gebruik.
Ik zal verder alleen in mijn eigen topic reageren m.b.t. dit onderwerp.


Reageer