Skip to main content

Ik heb drie profielen, een met de vaste TV-pincode en twee subprofielen met een door mijzelf aangemaakte pincode.
Bij het opstarten van de t-mobile app kreeg ik eerst standaard de vraag met welk profiel ik wil opstarten.
Deze keuze wordt nu niet meer gegeven en de tv start nu standaard op met het tweede subprofiel en de zender NPO 1 die in dit profile niet als favoriet is opgenomen.
Deze situatie is ontstaan nadat ik bij dit profiel het vinkje "Standaard profiel" had aangeklikt.
Ik wil nu weer terug naar de situatie zoals in het begin, maar het lukt mij niet dit te bewerkstelligen.
Dit heb ik geprobeerd door bij het hoofdprofiel het vinkje "Standaard profiel" aan te klikken maar dit veranderde niets.
Ook heb ik via Instellingen, Apparaat, Standaard Instellingen en Reset gedaan, maar ook dat mocht niet baten.
Hoe kom ik nu weer terug naar de situatie dat wanneer ik de tv-app start, ik de keuze uit de drie profielen krijg en dat NPO 1 niet wordt gestart als deze geen favoriet is van het gekozen profiel?

Hoi @Adrijan, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee, echter heb ik dit nog niet eerder gehoord. Als ik het goed begrijp maak je gebruik van de T-Mobile TV App. Zou je de app compleet kunnen verwijderen en opnieuw installeren? Kan je mij laten weten of dit geholpen heeft? Zo niet, dan duik ik er graag verder met je in! Talk soon.

 

 

 


Hallo Tommie, Bedankt voor je reactie. Ik heb de T-Mobile TV App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dit heeft het probleem niet verholpen.


Hey @Adrijan, bedankt voor je snelle reactie!

Zou je voor mij een filmpje kunnen maken? Vanaf het moment dat je de app opstart, tot waar je tegenaan loopt. Het filmpje kan je in dit topic plaatsen als bijlage, dan kan ik het filmpje doorsturen naar onze techneuten. Zij gaan hier dan een blik op werpen!  


@Adrijan

Ga naar Menu dan Account dan Profielen dan naar rechts uitloggen.

Bevestig met ja.

Nu kom je weer in het keuze menu tussen de profielen.

En ook weer als je de tv weer aan zet.

 


Hallo Tommie,
Ben gegaan via Menu naar Account en Profielen en zie daar dan alleen (dus niet de twee andere) het boosdoenerprofiel en klik bij deze op uitloggen. Ik krijg dan de melding dat T-Mobile TV zal worden afgesloten en klik klik dan op bevestigen, maar de app sluit niet af en komt met het beeld "Selecteer je profiel" met de avatars van drie profielen in beeld.
Als ik dan de TV uit zet en weer opstart ben ik weer terug bij bij de probleemsituatie.
Als alternatief heb na het uitloggen van het boosdoenerprofief het Admin profiel geselecteerd.
Ga ik via Account naar mijn profielen dan zie daar alle drie mijn profielen staan met bij het Admin profiel de mogelijkheid om uit te loggen, waarna ik de TV heb uit en weer ingeschakeld en ben ik weer terug bij de probleemsituatie.
Zou het verwijderen en weer opnieuw aanmaken van de subprofielen sulaas kunnen bieden?


Hi @Adrijan, goed dat je zelf ook meedenkt! Je kan dit proberen, echter weet ik niet of dit het zal verhelpen. Als je een filmpje voor mij kan maken, vanaf het opstarten, dan kan ik met je volledige uitleg hierboven het doorzetten naar onze techneuten. 


@Adrijan

Krijg je na het aan zetten van je tv je (oude) menu weer terug.

Dat je kunt kiezen tussen de profielen.?

Je kunt proberen dat ene sub profiel te verwijderen en nieuwe maken.

 


@Adrijan

Ga naar Menu dan Account dan Profielen dan naar rechts uitloggen.

Bevestig met ja.

Nu kom je weer in het keuze menu tussen de profielen.

En ook weer als je de tv weer aan zet.

 

Dit leek te werken maar nu heb ik hetzelfde.

Als ik een profiel kies zonder het vinkje rose te maken en zet tv uit en aan kom ik gewoon in dat profiel.

Ik denk dat het tijd nodig heeft.

Als ik vanavond de tv aanzet wat er dan gebeurt laat ik het weten hier.

 


Het probleem is opgelost.

Ik heb het probleemprofiel verwijderd en weer een nieuw profiel aangemaakt en kom bij het starten van de app nu weer in het keuzemenu tussen de profielen.

Wat het vinkje voor standaard profiel in het profielenkeuzemenu doet is mij niet duidelijk en zal ik ook niet meer gebruiken, want dit  veroorzaakte het probleem.

Tommie en peter-keetfm bedankt voor jullie hulp.

 


@Adrijan

Als ik vanavond de tv aanzet wat er dan gebeurt laat ik het weten hier.

 

Tv nu aangezet en werkt goed.  

De keuze tussen de profielen werkt nu.

Aangezien ik het zelf niet gebruik heb ik weer het vaste profiel geselecteerd. (Roze vinkje)

@Adrijan mooi dat het bij U opgelost is.👍

 

 


Reageer