Skip to main content

Hallo 

Wij hebben onlangs tv en internet van odido gekregen 

Nu hebben we 2 problemen 

1 x als ik op de witte knop druk van de afstandsbediening  schakeld hij wel de tv box uit maar niet de tv die gaat op standby.

Ik heb al geprobeerd om de afstandsbediening opnieuw te koppelen dit had geen resultaat  ook een resetten vanuit het menu werkt niet. 

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen.

Het 2de probleem is dat mijn soundbar niet meer inschakelt via de hdmi arc dit is 1 dag goed gegaan en sinds gisteren werkt het niet meer. Bij de vorige provider werkte dit feilloos. 

Mvgr S.D

Hoi ​@S.D, ik wil het graag voor je nakijken! Ik kan alleen geen actief abonnement vinden met je e-mailadres. Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik direct aan de slag! Groetjes, Ishana

Hoi Ishana

Geen probleem 

XXXX

Moderator edit: Het is niet verstandig om persoonlijke gegevens online te delen.

Het mailadres  is denk ik XXXX

Moderator edit: Het is niet verstandig om persoonlijke gegevens online te delen.

Hi ​@S.D, bedankt voor het toevoegen van je gegevens.

Als je de tv uitschakeld met de afstandsbediening van de tv zelf, gaat hij dan wel uit of ook op standby? Kan je de Mediabox eens voorzien van een harde reset en de afstandsbediening en Soundbar opnieuw koppelen met de Mediabox. Werkt het dan wel weer zoals het hoort? 

Hallo Tommy 

Ik het het allemaal geprobeerd maar het helpt niet 

Als ik de afstandsbediening van de tv gebruik gaat de tv wel.op standby. Als ik op de afstandsbediening van de tv box de tv aan en uit indruk gaat de tv ook uit en aan. Maar ik moet de tv en de mediabox apart aan en uit zetten. De soundbar zit op de hdmi arc van de samsung tv en op de hdmi arc van de soundbar. Als ik de tv aan zet en de mediabox aan zet werkt alleen het volume van de tv en de soundbar start niet op. Met bleutooth kan ik hem wel koppelen maar die moet ik dan elke keer verbinden opnieuw verbinden en valt uit als ik naar een streaming dienst ga. We hebben vooheen Ziggo gehad en daar werkte het prima zodra ik de next aanzette starte de tv ook op en de soundbar ook. Ik  hoop dat je me verder kan helpen.

Reageer