Skip to main content

Dag 

 

Ik kan al vanaf afgelopen donderdag geen tv kijken en heb geen internet door toedoen van mijn provider. De tv ontvanger kan geen software ophalen. Ook met andere modem niet . Nu ben ik bijna door mijn bundel heen. Dat overkomt mij nooit omdat ik altijd op de wifi zit maar dat kan ik nu niet. 

Kan ik tijdelijk een databundel aanpassen? Ik verwacht dat dit nog wel een paar dagen gaat duren . 

Hallo @Marischo14 

Je kan je bundel elke maand 1 keer verhogen of verlagen en de maand erna weer terug wijzigen.

Dit kan je via de app onder abonnement regelen of via je My T-Mobile account onder abonnement & instellingen > bundel wijzigen.

Misschien kan je morgen ook bellen voor een unlimited voucher om als hotspot te gebruiken.


Hallo @Marischo14 Wie is je provider dan TM?

Let op als je extra korting hebt gekregen in de GOGOGO weken kan je uiteraard wel je bundel aanpassen maar raak je de eventuele GOGOGO kortingen kwijt.

Hopelijk weet je zo voldoende.