Skip to main content

Goedemorgen,

sinds een week of 4 moet ik bijna dagelijks opnieuw inloggen in de Samsung TV App.

Wij hebben een Samsung Frame TV.

We hebben de app al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar het probleem blijft.

Zijn er misschien mensen met dezelfde ervaring en/of een oplossing?

Ik hoor het graag!

Hoi @Carlonijp, sorry voor de veel te late reactie! Jouw topic was in een niet-bestaande sub-sectie ingedeeld en daardoor konden wij het pas vinden op het moment dat we alle onbeantwoorde topics doorspitten. 

Is het inmiddels gelukt om de Samsung TV-app te laten werken?


Hoi, ik heb hetzelfde probleem. Waarom moet ik elke dag opnieuw inloggen?


Hi @Rogierxyz, heel goed dat je hier ook aan de bel trekt! Ik durf niet te zeggen waarom zich dit voordoet, dus ik help je graag zo snel mogelijk mee aan een oplossing. Heb je de App ook al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Ervaar je daarnaast ditzelfde issue met TV Anywhere toevallig? Ik hoor het graag van je, want zodat we dit kunnen fixen.