Skip to main content

Na latency problemen met haperingen tot gevolg moeten we nu haast dagelijks opnieuw inloggen in de app op onze Samsung TV. 
Uit gemak wordt dan de Netflix app gestart welke foutloos werkt, verbinding is dus ok? Na 1-2 uur Netflix gekeken te hebben start de app wel zonder in te loggen. Inloggen is voornamelijk overdag/begin van de avond. Later op de avond zelden tot nooit.

Gisteren alle stekkers los gehad, vandaag nog steeds last.

 

@Tommie van Odido Top ik zal het in de gaten houden bedankt!


-er loopt een lang verhaal dat nog steeds niet opgelost is.

-jullie sturen als gevolg van niet lezen onterecht een nieuwe box

-ik moet die terugsturen, dat heeft idd even geduurd 

-jullie sturen 3/1 een ontvangstbevestiging van de box

-ik krijg nu 90,- boete doorbelast ivm niet terugsturen.

 

Een bende is het.

-ik storneer de incasso

-jullie corrigeren de bende

Succes

 

 


Graag reactie.

Zoals hierboven gemeld klopt de factuur niet. Incasso is geblokkeerd. Svp aangepaste factuur toesturen zodat ik de reguliere abonnementskosten kan voldoen.


@RobHTmob Mijn oprechte excuses dat dit mis is gegaan. Ik heb direct een vergoeding in het systeem gezet voor de ‘boete’, deze zal worden verrekend met een volgend factuur, meestal de eerstvolgende. 

Ik raad je aan om de gestorneerde factuur alsnog te betalen om een achterstand te voorkomen. Ik wil natuurlijk met alle liefde de factuur voor je aanpassen, maar dit is niet mogelijk. De correctie zal zichtbaar zijn op de factuur waarmee dit bedrag is verrekend. 


Reageer