@Tommie van Odido Top ik zal het in de gaten houden bedankt!
-er loopt een lang verhaal dat nog steeds niet opgelost is.
-jullie sturen als gevolg van niet lezen onterecht een nieuwe box
-ik moet die terugsturen, dat heeft idd even geduurd
-jullie sturen 3/1 een ontvangstbevestiging van de box
-ik krijg nu 90,- boete doorbelast ivm niet terugsturen.
Een bende is het.
-ik storneer de incasso
-jullie corrigeren de bende
Succes
Graag reactie.
Zoals hierboven gemeld klopt de factuur niet. Incasso is geblokkeerd. Svp aangepaste factuur toesturen zodat ik de reguliere abonnementskosten kan voldoen.
@RobHTmob Mijn oprechte excuses dat dit mis is gegaan. Ik heb direct een vergoeding in het systeem gezet voor de ‘boete’, deze zal worden verrekend met een volgend factuur, meestal de eerstvolgende.
Ik raad je aan om de gestorneerde factuur alsnog te betalen om een achterstand te voorkomen. Ik wil natuurlijk met alle liefde de factuur voor je aanpassen, maar dit is niet mogelijk. De correctie zal zichtbaar zijn op de factuur waarmee dit bedrag is verrekend.