Continu foutmelding op Samsung Odido tv app na update

  • 16 June 2024
  • 6 reacties
  • 92 Bekeken

Sinds de laatste update aan de odido tv app komt er iedere 5 seconden een foutmelding in beeld. Tv kijken is geen doen zo. Het is een samsung tv uit 2023, heb de app opnieuw geïnstalleerd maar dit helpt niet. 

 

Teresa van Odido 11 dagen geleden

@smeetsmartijn Goed dat je dit gelijk bij ons meldt. Ik help je graag verder, zodat je binnenkort weer kan genieten van TV kijken! 

Wil je de volgende vragen voor mij beantwoorden? Dan ga ik het gelijk doorgegeven aan mijn collega’s van de technische dienst en ons TV Team:

  • Welke type TV heeft heb je? (bijv UHD50WLK, dit kan klant achterop de TV vinden): 
  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit is te vinden bij de instellingen van de TV (Let op: dus niet de app!): 
  • Wat is de software versie?: 
  • Welke versie van de Smart TV app is geïnstalleerd? (Ga in de app naar Account > Instellingen > Over): 
  • Bij welke zenders doet het probleem zich voor?: 
  • Doet hetzelfde probleem zich ook voor bij andere apparaten? (bijv TV-Box):
  • Ben je verbonden met een Odido voor thuis netwerk? 
  • Kan je een filmpje maken en delen via een WeTransfer of Youtube link?
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3

Sinds de laatste update aan de odido tv app komt er iedere 5 seconden een foutmelding in beeld. Tv kijken is geen doen zo. Het is een samsung tv uit 2023, heb de app opnieuw geïnstalleerd maar dit helpt niet. 

 

Heb je de cache al eens geleegd?

Ja, heeft ook geen effect.

Reputatie 7
Badge +2

@smeetsmartijn Goed dat je dit gelijk bij ons meldt. Ik help je graag verder, zodat je binnenkort weer kan genieten van TV kijken! 

Wil je de volgende vragen voor mij beantwoorden? Dan ga ik het gelijk doorgegeven aan mijn collega’s van de technische dienst en ons TV Team:

  • Welke type TV heeft heb je? (bijv UHD50WLK, dit kan klant achterop de TV vinden): 
  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit is te vinden bij de instellingen van de TV (Let op: dus niet de app!): 
  • Wat is de software versie?: 
  • Welke versie van de Smart TV app is geïnstalleerd? (Ga in de app naar Account > Instellingen > Over): 
  • Bij welke zenders doet het probleem zich voor?: 
  • Doet hetzelfde probleem zich ook voor bij andere apparaten? (bijv TV-Box):
  • Ben je verbonden met een Odido voor thuis netwerk? 
  • Kan je een filmpje maken en delen via een WeTransfer of Youtube link?
  • Welke type TV heeft heb je? (bijv UHD50WLK, dit kan klant achterop de TV vinden):  QE55QN95BATXXN
  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit is te vinden bij de instellingen van de TV (Let op: dus niet de app!): Tizen
  • Wat is de software versie?: T-PTMDEUC-1622.4, BT-S
  • Welke versie van de Smart TV app is geïnstalleerd? (Ga in de app naar Account > Instellingen > Over): 2.0.3773  
  • Bij welke zenders doet het probleem zich voor?: bij alle zenders het is continu
  • Doet hetzelfde probleem zich ook voor bij andere apparaten? (bijv TV-Box): op een andere tv, wat geen Samsung is werkt het wel gewoon.
  • Ben je verbonden met een Odido voor thuis netwerk? Ja
  • Kan je een filmpje maken en delen via een WeTransfer of Youtube link?
Reputatie 7
Badge +8

@smeetsmartijn Geweldig, dank je wel voor de aanvullende informatie! Heb je voor mij nog een wetransfer linkje met het filmpje waarop het probleem te zien is? Dan kan ik het direct verder doorzetten voor onderzoek!

Reputatie 7
Badge +8

@smeetsmartijn Filmpje is niet meer nodig, ik heb het doorgezet! 😁

Reageer