continu afgekickt van internet

  • 4 April 2024
  • 4 reacties
  • 37 Bekeken

Ik heb een paar weken geleden dit gemeld zie melding 69655019 ..maar het is nog hetzelfde, draadloos is een drama geluid valt ook telkens weg op de tv...wat nu te doen .hebben alles al gerest maar tot op heden geen succes 

Vr gr Tiny

Teresa van Odido 28 dagen geleden

Welkom op onze Community! @Klaas1962 

Goed dat je hier nogmaals over aan de bel trekt. Ik zoek graag voor je uit hoe het precies zit, zodat je binnenkort weer optimaal van TV kijken kunt genieten! 

Ik zie dat je op dit moment nog gebruik maakt van onze oude TV Box, ik wil deze graag voor je omruilen naar onze nieuwe Mediabox. Ik weet zeker dat je hiermee weer heerlijk TV kijkt. 

Op dit moment maak je gebruik van een korting, waardoor de TV Box gratis is. Wanneer ik deze omruil, vervalt de korting en krijg je €2,50 korting p/m. Natuurlijk wil ik dat je nog wat langer van deze korting kunt genieten, dat is wel zo fijn toch? Wat ik kan doen is eenmalig een credit in het systeem zetten voor een jaar korting €30 (12 x €2,50). Dit zal in één keer worden verrekend met een volgend factuur. Heb ik jouw toestemming om dit in orde te maken? 

Mocht je dit niet willen dan help ik je uiteraard graag verder om de problemen met de huidige TV Box op te lossen. 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @Klaas1962 

Goed dat je hier nogmaals over aan de bel trekt. Ik zoek graag voor je uit hoe het precies zit, zodat je binnenkort weer optimaal van TV kijken kunt genieten! 

Ik zie dat je op dit moment nog gebruik maakt van onze oude TV Box, ik wil deze graag voor je omruilen naar onze nieuwe Mediabox. Ik weet zeker dat je hiermee weer heerlijk TV kijkt. 

Op dit moment maak je gebruik van een korting, waardoor de TV Box gratis is. Wanneer ik deze omruil, vervalt de korting en krijg je €2,50 korting p/m. Natuurlijk wil ik dat je nog wat langer van deze korting kunt genieten, dat is wel zo fijn toch? Wat ik kan doen is eenmalig een credit in het systeem zetten voor een jaar korting €30 (12 x €2,50). Dit zal in één keer worden verrekend met een volgend factuur. Heb ik jouw toestemming om dit in orde te maken? 

Mocht je dit niet willen dan help ik je uiteraard graag verder om de problemen met de huidige TV Box op te lossen. 

Bedankt voor uw snelle reactie en  ik ga mee met uw voorstel  em zie de nieuwe tv box tegemoet 

Vr gr  Tiny

Goedenavond  

En het internet dan?De WiFi valt ook telkens weg ben thuiswerker en dan is dat niet handig 

Vr gr Tiny 

Reputatie 6
Badge +2

@Klaas1962 Ik ben druk bezig om de Mediabox jouw kant op te sturen. Echter krijg ik een foutmelding in het systeem, omdat er geen 06-nummer bij ons bekend is. Wil je deze naar mij sturen in een privébericht? Dan stuur ik deze gelijk jouw kant op!  

Betreft de Wifi verbinding, help ik je uiteraard graag verder. Ik wil dat je kunt genieten van een stabiele verbinding, zodat je zonder zorgen kunt thuiswerken! 

Wil je het modem eens op de volgende wijze een herstart geven? 

  1. Haal het modem en de Mediaconverter/ONT (het kleine witte of zwarte kastje in de meterkast) van de stroom.
  2. Wacht minimaal 10 seconden. Sluit daarna de Mediaconverter/ONT weer aan op de stroom en laat deze 30 seconden opstarten. Sluit daarna het modem weer aan op de stroom.
  3. Wacht tot alles volledig is opgestart.
  4. Controleer of de diensten weer werken.

Mocht dit niet werken, raad ik je aan om de stappen in dit topic eens na te gaan: Hoe verbeter ik mijn wifi? | Odido community

Laat je mij weten of dit heeft geholpen? Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 

Reageer